اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس جدید 93

زیباست یادت ….

ببین اگر خودت بودی چه غوغایی می کردی!!

.

اس ام اس جدید ۱۳۹۳

اس ام اس جدید

.
من ازت چیز زیادی نمیخوام / خیلی ساده با دلت کنار میام

مثل آسمونو اون ستاره هاش / به تو وابسته شدم , یواش یواش

.

اس ام اس جدید ۱۳۹۳

اس ام اس جدید

.

بی شک کپی رایت را خدا رعایت کرد !

وقتی تو را بی همتا آفرید . . .
 

آنقدر دوست داشتنى هستى که ایستاده هم به دل مى نشینى

.

اس ام اس جدید ۱۳۹۳

اس ام اس جدید

.

شبی که نباشی هوا سرد است و دلگیر
پیش بینی هواشناسی به درک !
او هواشناس است ، من عاشق !
.

اس ام اس جدید ۱۳۹۳

اس ام اس جدید

.

دنیــــا فهمـید خیلی حــقیر است وقتی گفتم :

یک تارمــوی “تـو ” را به او نمیدهم …!

.

اس ام اس جدید ۱۳۹۳

اس ام اس جدید

.
خاصیت دنیاست

در اوج داشتن و خوشبختی

دلهره ی ” از دست دادن ” پر رنگ تر است . . .

.

اس ام اس جدید ۱۳۹۳

اس ام اس جدید

.

می خــــــــواهـــــــــم بـــــه یاد مـــن باشــــــــی
اگـــــــــــر تــــو به یاد من باشی عین خــــیالم نیست که هـــــمه فراموشم کنند!!!…………

.

اس ام اس جدید ۱۳۹۳

اس ام اس جدید

.
میان ماندن و نماندن تنها یک حرف ساده بود

از قول من به باران بی امان بگو :

دل اگر دل باشد آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد . . .

.

اس ام اس جدید ۱۳۹۳

اس ام اس جدید

.

گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند

شک میکنم به اینکه ، این دل مال من است یا تو . . .

.

اس ام اس جدید ۱۳۹۳

اس ام اس جدید

.

تمام حجم خیالم از تو لبریز است

دنیای خیالم کوچک نیست ، تو بی نهایت عزیزی . . .

.

اس ام اس جدید ۱۳۹۳

اس ام اس جدید

.

سوزنبــان پیــری شـــده ام

که نه امید از آمـدن قــطار می بُـرَد

نه دل از کنـجِ ایســتگاه متــروکه اش . . .

.

اس ام اس جدید ۱۳۹۳

اس ام اس جدید

.

گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز میشود

گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام میگیرد

گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود میشود

گاهی با یک بی مهری ، دلی میشکند

مواظب بعضی یک ها باشیم !

در حالی که ناچیزند ، همه چیزند …

.

اس ام اس جدید ۱۳۹۳

اس ام اس جدید

.

گاهی وقت ها ادم کسی رو که دوستش داره توچند

ثانیه دلشو میشکنه منو بخاطر اون ثانیه ها ببخش . . .

.

اس ام اس جدید ۱۳۹۳

اس ام اس جدید

.

بن بست دنیاست براى من آغوشت

اولین باریست که هراسى ندارم بگویم :

به بن بست رسیده ام . . .

.

اس ام اس جدید ۱۳۹۳

اس ام اس جدید

.

سلامتی کسی که اونقدربیادشیم

که اگه به یادخدابودیم نصف بهشت مال مابود . . .

.

اس ام اس جدید ۱۳۹۳

اس ام اس جدید

.
سکوت و تنهایی دنیایِ خودم را ،

مدیونِ حضورِ توام ،

آمدنت یا رفتنت ، کدام را باور کنم . . .

.

اس ام اس جدید ۱۳۹۳

اس ام اس جدید

.

عشق اگر پیدا شد که دیگر عشق نیست ، معرفت است

عشق از آن رو هست که نیست

پیدا نیست و حس می شود . . .

.

اس ام اس جدید ۱۳۹۳

اس ام اس جدید

.
اگرقانون عشق نبود

درحین جان دادن،پافشاری برای زنده ماندن نیزمعنانداشت.
.

اس ام اس جدید ۱۳۹۳

اس ام اس جدید

.

من نه فرهادم ، نه مجنونم ، نه بیژن ،

من همان عاشقِ ساده دل تنهام که بی تو هیچم . . .

.

اس ام اس جدید ۱۳۹۳

اس ام اس جدید

.
وقتی که بودی نیازی به راهِ دور نبود ،

اما حالا دورترین جایِ دنیا دردِ دلم را دوا میکند ،

من میرسم تو بمان . . .

.

اس ام اس جدید ۱۳۹۳

اس ام اس جدید

.

بیچاره من که هوایِ تو را داشتم ،

اما تو آن را حبس کردی ،

نفس کشیدن بی هوا ممکن نیست . . .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد