اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز شنبه 10 آبان 93

فال روز شنبه 10 آبان 93،فال روز 10 آبان 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته آبان 93،فال امروزمن،
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه،فال حافظ،فال روزانه،فال روزانه آبان ماه 93

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg


فال روزانه،فال روز شنبه 10 آبان 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید




فروردین:


روح نظامی گری که شخصیت متولدین این ماه، آن را دارند، امروز بسیار نامناسب و حتی خطرناک خواهد بود. به محض اینکه ابرهای تیره شروع به ظاهر شدن در افق زندگی تان را نمودند، سعی کنید به انجام هر کاری که ممکن است تا به جلوگیری از وقوع طوفان کمک کند، مبادرت ورزید.


اردیبهشت:
در هنگام انجام دادن کارهای روزانه مواظب باشید مخصوصا وقتی که بحث قراردادهای شخصی به میان می آید. مشکل رایج امروز این است که می تواند به یک فاجعه جهانی تبدیل شود. حتی ممکن است با یک بازدید کننده، خریدار و یا مشتری ناراضی مواجه شوید که در طی آن اتفاق های غیر قابل پیش بینی رخ دهد.


خرداد:
تعادل های عمومی، هم داخلی و هم خارجی یکی از خصلت های خوبی برای شما محسوب می شود. اگر بیمار هستید، امروز احساس بهتری خواهید داشت. در هیچ اتفاقی زود قضاوت نکن. شاید موقعیتی احساسی شوک آور یا وقفه ی روانی برای شما پیش آید که به عینیت بخشیدن نظرات و عقایدتان کمک کند.


تیر:
شما نمی توانید جلوی حوادث را بگیرید، اما می توانید رفتارهای خود را با آن تطبیق دهید، قالب فکری شما و همچنین رفتارهایتان به طرز عجیبی در فضای خانواده، یا سر کار و حتی در یک گروه اجتماعی خاص می تواند تاثیر گذار باشد. یاد بگیرید که چطور در مواقع استرس زا خود را بازیابی کنید و درباره تغییرات خوش بین باشید.


مرداد:
مردم فوق العاده ای امروز در اطراف شما خواهند بود. احتمالا در حال مسافرت، خانه یا اداره با آن ها ملاقات خواهید کرد. ممکن است خبرها و اعلامیه های غیر منتظره ای دریافت کنید. حتی ممکن است در نوع ارتباط برقرار کردن خود نیز تجدید نظر کنید؛ چیزهایی که از آن لذت می برید و حتی برنامه ای که برای امروز ریخته اید.


شهریور:
نیاز های شما به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت. نباید از حل این مسائل خجالت زده شوید – زمان تغییر دادن روش خود فرا رسیده است. آینده شما (همچنین حال) به آن بستگی دارد. به این فکر کنید که چطور می توانید درآمد خود را ازطریق تکنولوژی های جدید و روش های به روز و کارآمد افزایش دهید.


مهر:
مدیران معمولا علاقه به درخواست های غیر ممکن دارند. تعداد زیادی از متولدین این ماه درخطر مواجه شدن با استراتژی های شگفت انگیز رقبای خود، حمله ی یکی از نزدیکان و مشکلات فنی و خانوادگی قرار دارند. در بعضی از شرایط هیچ چیزی برای از دست دادن ندارید اما باید شرایط و موقعیت خود را به صورت کامل حفظ کنید و در حقانیت خود اعتماد به نفس داشته باشید.


آبان:
فضای سرکش امروز می تواند شما را وارد فضای استرس زا کند. به هرحال، اگر آنها تاثیر فوری روی شما، پروژه ای که در دست دارید، یا شخص نزدیکی که شما را همراهی می کند نداشته باشند، همچنان نسبت به اتفاقاتی که در اطرافتان می گذرد بی تفاوت خواهید ماند.


آذر:
امروز روز تغییرات در یک تیم یا گروه حمایت کنندگان است. دوستان شما ممکن است امروز، در باره محبوبیت یا هرگونه ویژگی های خوب تان سوال بپرسند که در انتها ممکن است به انتخاب شما برای موقعیتی خاص منجر شود زیرا که از نظر آنان شما بیشتر مناسب این موقعیت خواهید بود.


دی:
امروز روز تغییر های سیستمی چه کوچک و چه بزرگ برای شما خواهد بود. حوزه های زندگی که شما سابقا به طور خود گردان از آنها محافظت می کردید ممکن است بر سر راهتان قرار گیرد؛ فعالیت ها، ریتم کاری، همکاری ها، موقعیت های اجتماعی و حتی محل اقامت تان. اتفاقات امروز به گرفتن تصمیم نهایی درباره آینده به شما کمک می کند.


بهمن:
سناریوی امروز غیر قابل پیش بینی خواهد بود و خیلی از شما ها را به سادگی سر درگم می کند، همانطور که دیگران نیز خواهان آن هستند. شما امروز تغییرات اساسی در مقیاس بزرگ، مانند؛ تشکیل دوباره گروه های سیاسی، تغییرات ناگهانی در برنامه های تحصیلی یا مواجه با ظاهر شگفت انگیز چهره های نفرت انگیز جدید که در سر کارتان حضور می یابند خواهید شد که البته برای شما بسیار جالب خواهد بود.


اسفند:
اسفندی هایی که به راحتی تحت نفوذ قرار می گیرند، امروز قربانی تغییرات جهانی که به طور مستقیم بر روی آنها تاثیرگذار نیستند، خواهند بود. بستگی به شرایط، شما چه به درد و وحشت دیگران ملحق شوید یا به مخالفت با آن بپردازید با شور و شوق به دادن شعارهایی که باعث تغییرات می شوند، بپردازید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد