اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز جمعه 9 آبان 93

فال روز جمعه 9 آبان 93،فال روز 9 آبان 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته آبان 93،فال امروزمن،
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه،فال حافظ،فال روزانه،فال روزانه آبان ماه 93

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg


فال روزانه،فال روز جمعه 9 آبان 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

فروردین:


امروز شما علی رغم سخت کوشی فراوانی که به خرج می دهید، قادر نخواهید بود نتایج ایده آل، زیبا و فریبنده ای کسب کنید. ممکن است امروز تصمیم به پایان دادن تعامل خود با یک زن، حقوقدان و یا شخصی که نسبت آشنایی دوری با شما دارد، بگیرید؛ مثلا یک همکلاسی قدیمی یا کسی که در سفر کاری با او آشنا شده اید.در نیمه دوم روز، نظرات و عقاید دیگران برای شما اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.


اردیبهشت:

یک هدف مشخصی را تعیین کنید و از تمرکز کردن بر روی آن دست برندارید. امروز متولدین این ماه پر انرژی، سخت کوش و از استقامت بالایی برخوردار خواهند بود. اگر شما از انجام کاری که دست تان است لذت ببرید، نتایج تاثیر گذاری دریافت خواهید کرد. ستاره ها پیشنهاد می کنند که خانم های متولد این ماه، یاد بگیرند بین کار و احساسات تفاوت قائل شوند.


خرداد:

نیمه اول روز، خبرهای خوبی برای شما به همراه نخواهد داشت. خردادی ها امروز، برخی سوء تفاهم ها با همکار یا نامزد خود در رابطه با سلایق، عادات و برنامه های جاری تجربه خواهند کرد. اگر ممکن است، تمام مخالفت ها را با آرامش و سیاست پیش ببرید. (منظور همان مصالحه کردن و لبخند زدن است.)


تیر:

در نیمه اول روز، توجه شما بر روی کارهای روزمره زندگی خواهد بود. ممکن است امروز دچار مخالفت هایی با با یک خانم (نامزد، بستگان یا همسایه) خواهید داشت. امروز هنگامی که در خیابان هستید نباید هیچ چیز اضافه ای خریداری کنید. در بعد از ظهر، احساس دلتنگی شدیدی برای خانه و خانواده خود خواهید داشت.


مرداد:

نحوه پول خرج کردن شما، بسیار سود آور و موفقیت آمیز خواهد بود. اگر نگرانی هایی درباره آینده دارید، خرید و فروش انجام ندهید. اگر شما طرح دوم یا همان طرح جایگزین برای مواقع ضروری در آستین دارید، بر روی بعضی رفتارهای خوشایند از آنها استفاده کنید. در نیمه دوم روز، علایق و روابط اجتماعی شما ناگهان تغییر پیدا خواهید کرد.


شهریور:

شما امروز متوجه مسائلی که شما را ناراحت یا غمگین می کند، خواهید شد. در رابطه با سرشت تغییر پذیر و غیر قابل تحمل خود کار خاصی نمی توانید انجام دهید؛ شرایط نیز به گونه ای است که به صورت مداوم دردهای شما را تازه می کند. هنگام صبح از تلون مزاج بیش از حد اجتناب نمایید.در بعد از ظهر، سعی کنید در رابطه با مسائل جاری زندگی خود، دیدگاه روانشناسی داشت هباشید.


مهر:

امروز برای شما هم از لحاظ ذهنی و هم جسمی روز راحتی نخواهد بود. هیچ چیز وحشتناکی اتفاق نخواهد افتاد اما چیزی همواره مانع احساسات شما از احساس شادی و تعادل داشتن خواهد شد. در نیمه دوم روز برخی از مشکلات شما رفع خواهد شد اما در تلاش برای کسب راه بهتری برای مقابله با مشکلات باشید.


آبان:

شروع روز کاملا مثبت خواهد بود، اگر سعی کنید از تعامل افراطی با زنان پرهیز کنید. خانم های متولد این ماه می توانند تمایلات خود را به خاطر مشکلات جزئی صرفنظر کنند. از تفاوت های ظریف مربوط به قلب چشم پوشی نکنید.اگر واقعا نگران روابط خود هستید، سعی کنید کنید مورد ارزیابی قرار دهید.


آذر:

شروع روز با نشانه ای مثبتی همراه خواهد بود. اجازه ندهید چیزهای جزئی تعادل شما را به هم بریزد و با مشکلات اخیر خود مبارزه نکنید.این نصیحت مخصوصا برای خانم های متولد این ماه مهم خواهد بود.بهتر است از خریدن لوازم آرایش و لباس دوری کنید.


دی:

شما امروز باید با انتظارات و خواسته های برآورده نشده خود تا قبل از ظهر، خداحافظی کنید، مسائلی که شاید جزئی محسوب می شدند. شاید به هرحال پروژه اصلی خود را به خوبی به اتمام برسانید. بعد از ظهر نیز برنامه ها و البته نگرانی های جدیدی را برای شما به همراه خواهد آورد.


بهمن:

نیمه اول روز، می تواند باعث نگرانی شما شود، اما هیچ گونه پیشنهاد قابل قبولی برای حل مشکلات سوخته ارائه نمی دهد. با نزدیکتر شدن به عصر، شما حتی نقاط قوت احساسات خود را فراموش خواهید کرد یا به سادگی آنها را از قلب خود بیرون خواهید کرد.


اسفند:

دیپلماسی در حال تبدیل شدن به یکی دیگر از سلاح های شما است. اگر این جمله برای شما به معنی مخفی نگه داشتن حقیقت از انظار مردم و تاثیر گذاری مخرب برروان آنها است، شما باید فورا نگرش خود را


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد