اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز یکشنبه 27 مهر 93

 

 

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

 

فال روزانه،فال روز یکشنبه 27 مهر 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید



فروردین:


کارهایتان را باید الهاماتتان هدایت کنند – درهای آن برایتان باز شده. در طول روز خلق و خوی خوب و ثابتی دارید و الهامات خلاقانه هم به سراغتان می آیند. برایتان بهتر است که ذهنتان را از کارهایی خسته کننده ای که روزمره تان شده اند خالی کنید.


اردیبهشت:


نیاز درونیتان برای احساس داشتن زمینی محکم در زیر پایتان امروز بسیار قوی شده است. اگر در مورد وضعیت خانواده راضی نیستید، مرتبا استرس به سراغتان می آید. احتمالا الان فقط خودتان را دارید که به آن تکیه کنید.


خرداد:


امروز از قدی کارهای روزمره رها می شوید و یک دوره ی جالب تر از زندگی برایتان آغاز می شود. روز خارق العاده ای است تا استراحت کنید و از زندگی لذت ببرید. بعضی مسایل که وقت زیادی از شما گرفته اند به کنار خواهند رفت.


تیر:


امروز هیچ کس انتظار ندارد که سخت کار کنید. سعی نکنید هیچ چیز را به هیچ کس ثابت کنید، مخصوصا خودتان. فقط به خود تکیه نکنید، به جای آن از دیگر منابع انرژی که کمتر مشخص هستند استفاده کنید. باید استعدادهای غیرمنتظره ای داشته باشید که مطمینا از کشفشان لذت خواهید برد.


مرداد:


امروز کاملا این حق را دارید که خواسته های دیگران را رد کنید و روی مسایل کنونی خود تمرکز داشته باشید. تلاش خود را بکنید که رحیه تان حفظ شود. عطش درونی خود برای ابراز وجود را محدود نکنید. هنگامم فکر کردن برای برنامه های هفته های بعدی خود مطمئن باشید که می توانید موفق شوید و آنها را محقق کنید.


شهریور:


وقت آن رسیده که از ارزش های گروهی و روانشناسی جمعی به سمت منابع انرژی درونی خود حرکت کنید. شاید کشف کنید که بسیاری از دوستان و اقوام از شما به نفع خودشان استفاده کرده اند. به کسی نیاز دارید که خود واقعی شما را درک کرده و روحیات واقعی شما را بشناسد.


مهر:


اخیرا بسیاری از مهرماهی ها در سایه به سر برده اید و جذابیت معمول خود را از دست داده اید. احتمالا شما جزو این دسته افراد بوده اید. وقت آن است که بر افسردگی و همراه با آن بر کم رویی بیش از حد خود غلبه کنید.


آبان:


ستاره ها به شما یادآوری می کنند که حرفه ای بودن تنها یکی از مولفه های موفقیت است. ویژگی های دیگر شخصی هستند که به جای کار می توانند نقش داشته باشند. اگر کار محور هستید و می خواهید محبوبیت به دست آورید، تلاش اصلی خود را به سمت بازاریابی و کسب محبوبیت هدایت کنید.


آذر:


خوش بینی خود را نگه دارید! لازم نیست که برای آن در پول غلط بخورید و پر از تجملات باشید. امروز روزی عالی برای هرگونه فعالیتی است که می تواند روحیه جنگ جویی شما را بالا برده و ریتم زندگیتان را تقویت کند.


دی:


امروز روزی ایده آل برای تغییرات موقت در محیط است. نباید به چیزهایی که زجرتان می دهد یا شما را می ترسانند فکر کنید. امروز برایتان مفیدتر است تا کمی درمورد توانایی های خود مبالغه کنید. ایمان داشته باشید که می توان بر تمام مشکلات غلبه کرد.


بهمن:


امروز باید در برابر شخصیت های روشن تر و بهتر کنار بروید. سعی نکنید رقابت کنید. به سختی می توانید الان با هر گونه رقیبی دست و پنجه نرم کنید. تسلیم حسادت، طمع یا هر احساس منفی نشوید که می تواند شان شما را تحقیر کند.


اسفند:


امروز روزی است که رخدادهای خوشاید جنبه های تیره ی خود را نیز خواهند داشت. چیزی که منبع الهام است و شما را شاد می کند مسئولیت های خود را نیز به همراه خواهد داشت. تحقق رویاهایتان می تواند عوارض جانبی نیز داشته باشد. مثلا حتی در باحال ترین منطقه تفریحی ممکن است آفتاب پوستتان را بسوزاند!



zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد