اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز سه شنبه 22 مهر 93

فال روز سه شنبه 22 مهر 93،فال روز 22 مهر 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته مهر 93،فال امروزمن،
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه،فال حافظ،فال روزانه،فال روزانه مهر ماه 93

 

 

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

 

فال روزانه،فال روز سه شنبه 22 مهر 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


فروردین:


امروز بیشتر به نوع فعالیت های شما بستگی دارد. پروژه شما بیشتر غیر عادی و خلاق هست و همچنین موقعیت اطراف شما ،آشفته و اعصاب خوردکن خواهد بود. اما روز خوبی برای داشتن ابداعات، بازاریابی و نمایشگاه است.


اردیبهشت:


امروز سرانجام نتیجه اتفاقات در خانه، خانواده و کار را خواهید دید. کاملا محتمل است که سرسختی ذاتی شما باعث شود تا برای تغییر شرایط به نفع خود یکبار دیگر تلاش کنید. منطقی باشید تا قربانی اشتیاق مفرط خود نشوید.


خرداد:


موفقیت امروز شما بستگی به سطح فعالیت و پاسخ سریع دارد. هیچ وقتی را هدر ندهید. تمام وسایل ارتباطی و حمل و نقل را برای اهداف خود در اختیار بگیرید. اگر دیر شده است یا ماشین تان خراب شده است، راحتی خود را فراموش کنید و پیاده روی کنید.


تیر:


امروز برای شما روز آرام ماندن و قابل پیش بینی بودن نیست. احتمالا امروز غیرعادی ترین نوع تنش در زمینه های؛ مالی، خلاقیت یا کاری تجربه خواهید کرد. روابط دوستانه یا عشقی نیز به همان اندازه پر استرس خواهد بود. زمان صحبت کردن آمده و البته گذشته است بنابراین الان زمان آن فراسیده است تا برای به دست آوردن موفقیت تلاش کنید.


مرداد:


امروز باید فشار نهائی برای اجرای پرژه اصلی را وارد کنید. زود رنجی، عصبانیت و پرخاشگری تا پایان روز همراه شما خواهد بود. برای کنترل شخصی تمرین کنید در غیر اینصورت ممکن است ازدواج، دوستی و کار شما را به خطر بیاندازد.


شهریور:


امروز زمان انجام فعالیت های پشت صحنه است و همچنین زمان خوبی برای ساماندهی یا نهایی کردن یک پروژه خلاقانه و شگفت آور است. کاملا محتمل است که برخی از علایق و یا احساسات، فقط خودتان را خسته کند.


مهر:


روز خوبی برای مهری های فعال است مخصوصا آنهایی که روحیه خلاق دارند و از ابداعات وجمع آوری کلکسیون لذت می برند. افراد مانند این، بهترین روز در این ماه را تجربه خواهند کرد همچنین بهترین فرصت برای نمایش دادن استعدادها و جذابیت خود است.


آبان:


سعی کنید در هنگام عصبانیت یا ناراحتی خونسرد باشید .اگر شما یک آبانی بلندپروازی هستید که می خواهید قدم دیگری برای ترفیع و بالارفتن از نردبان موفقیت بردارید، به این نصیحت احتیاج پیدا خواهید کرد. یک موفقیت آسان را انتظار نداشته باشید. پیروزی به شما ارزش و اعتبار می بخشد. مواظب باشید تا از سکون و گیر افتادن در تجزیه، تحلیل و نقد بی پایان دوری کنید.


آذر:


شما از داشتن یک زندگی فعال و پرتحرک سود می برید. اگر شما یک کماندار نمونه هستید، این پرتحرکی ،خبر خوبی برای شما خواهد بود. زمانی خوبی است تا پروژه هایتان را به پایان برسانید یا آن را به سطح بالاتری ارتقا بخشید. این نصیحت به ویژه برای کسانی خواهد بود که در حال تحصیل می باشند یا پروژه های بازاریابی یا خلاق دارند.


دی:


امروز روز شماست اگر شما یک نماینده کمیاب از متولدین ماه پر ماجرای دی می باشید. اگر نه مبتکر هستید نه شرط می بندید بهتر است موقعیت خود را به عنوان ناظر حفظ کنید. شما احتمالا شاهد شکست یا پیروزی دیگران خواهید بود بنابراین سعی کنید از تجارب آنها درس بگیرید.


بهمن:


در تمام طول روز احتمال وجود یک نزاع بالا خواهد بود.اگر رقیب شما حاضر به مذاکره مسالمت آمیز نیست، شما باید مبارزه را بپذیرید. امروز به همان اندازه که برای تجار،هنرمندان،ورزشکاران، وکلا پر استرس خواهد بود به همان اندازه نیز برای مردم عادی ای که دائما در اظهار عمومی ظاهر می شوند پر استرس خواهد بود.


اسفند:


جو پرتنش و سنگین امروز بر شما تاثیری نمی گذارد اگر شما متوجه شوید که چگونه مشکلات دیگران را به خودشان واگذار کنید خودشان آن را حل کنند. ممکن است شما شاهد یک افشاگری باشید.برای مثال؛ در اینترنت،در میان دوستانتان یا در میان همکاران.اگر شما درگیر بعضی موارد غیر قانونی یا رازهایی شده اید،ممکن است امروز با مشکلات جدی دست و پنجه نرم کنید.



zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد