اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس فک فامیل مهر 93

اس ام اس فک و فامیل ،اس ام اس فک و فامیله داریم،اس ام اس فک و فامیله داریم 93،اس ام اس فک و فامیل مهر 93،اس ام اس فک و فامیل ما ،اس ام اس فک و فامیله جدید،اس ام اس فک و فامیل جدید ،فک و فامیل که داریم ،جوک فک و فامیل ما داریم ،جوک فک و فامیل ،فک و فامیل داریم،جوک فک و فامیل 93،پیامک فک و فامیل،پیامک فک و فامیل 93،sms fakfamil ,sms fakofamil 93,joke fak famil,payamake fak famil

 




اومدم خونه دیدم یه دفه تمام حجم اینترنتم تموم شده! (خدا نصیب هیشکی نکنه) خواهرمو صدا زدم میگم تو چیزی دانلود کردی؟ میگه آره یه فیلم فول اچ دی یک ساعته فقط !! میگم آخه کروکدیل تو بیخود کردی تمام حجمو کشیدی! میگه الکی شلوغش نکن نوشته بود دانلود رایگان !!! به من ربطی نداره! !!!
خواهره من دارم آیا ؟؟؟ Big Frown


.
جملات فک و فامیل 93
پیامک جدید فک و فامیل
.


داداشم ساعت هفت صبح بهم زنگ زده میگه ببخشید بیدارت کردم
منم الکی میگم نه بابا بیدار بودم ^-^
برگشته میگه:زر نزن....صد بار به تلفن خونه زنگ زدم دویست بار به گوشیت.اگه مث خرس نخوابیده بودی که باید جواب می دادی
ادم نمی تونه به برادر خودشم خوبی کنه تو این دوره زمونه :(


.
جملات فک و فامیل 93
پیامک جدید فک و فامیل
.


یکی از فامیلامون ( دختر ) یک سال مالزی بود
بعد دو سال رفت کانادا  تنهام زندگی میکنه
واسه تعطیلات برگشته ایران
خواست بره کیش با دوستش باباش اجازه نداد!
گفت نمیذارم تنها بری مسافرت!


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

  

جدیدترین اس ام اس فک و فامیل
جملات خنده دار فک فامیل
.


خواهرم رشته زیست میخونه یه روز روپوش سفید خواهرمو پوشیدم بعد با کل فیس و افاده رفتم تو اتاق، انتظار داشتم بهم بگن چقد بهت میاد شبیه دکترا شدی خواهر کوچکترم برگشته میگه تو رو خدا برو در بیار مگه میخوای جنازه غسل بدی .واقعا فک و فامیله ما داریم


.
جدیدترین اس ام اس فک و فامیل
جملات خنده دار فک فامیل
.


دختر همسایه ما است دیگر امسال کنکور رتبه شیش رقمی شده خانوادش برای اینکه دختره افسردگی نگیره براش یه موبایل چند میلیونی خریدن وسایل اتاقش رو عوض کردن تازه قراره به خاطر روحیه دخترش خونشون رو هم عوض کنن اون وقت من به مامانم میگم تا دوسال دیگه که منم باید کنکور بدم اگه رتبه هزار کشوری شدم برام اخرین مدل موبایل رو میخری؟میگه وظیفته درس بخونی برووووو دیگه نبینم بیای برای من شرط بزاری
ایا این مامان واقعیه منه؟
ایا شما هم مثل من هستید؟
ایا من الان چکار کنم؟؟؟؟؟


.
جدیدترین اس ام اس فک و فامیل
جملات خنده دار فک فامیل
.


 از بیرون اومدم خونه دیدم خواهرم پشت سیستم نشسته داره بازی می کنه
بهش می گم : داری پرندگان خشمگین بازی می کنی؟
می گه : نه احمق دارم angry birds بازی می کنم
اینم فک و فامیله ما داریم ؟


.
جدیدترین اس ام اس فک و فامیل
جملات خنده دار فک فامیل
.


دیشب مهمون اومد خونمون گودزیلاشون رفت تو اتاقم بازی کنه!
بعد اومده با بغض میگه:
_دستم خورد مجسمه ات شکست…Frown
(محض اطلاع: ما خـیـــــــــــلـــــی با این مهمونا رو در وایستی داریم)
منم اومدم با ادب جواب بدم میخواستم بگم :فــدای ســرت..Smile
حواسم نبود گفتم: بـــــخـــوره تــــو ســــرت!!!

والدین گودزیلا -_-
من Mad
مامان بابام O_o


.
جدیدترین اس ام اس فک و فامیل
جملات خنده دار فک فامیل
.


دیروز مامانم اومده نشسته تو هال کلی درباره خواص فلفل و کاهش چربی حرف زده و از غذا های فلفلی و خوشمزگی اونا تعریف کرده بعد معلوم شده که دستش خورده همه ی فلفلو ریخنه تو شاممون:-D
فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟؟

.
جدیدترین اس ام اس فک و فامیل
جملات خنده دار فک فامیل
.


جواب کنکور اومده
به پسرخاله ام میگم : آفرین مجاز شدی حالا تا کجا میخوای ادامه بدی؟
میگه : تاهروقت که از دانشگاه اخراجم کنن …
اینم فک و فامیله ما داریم ؟

.
جدیدترین اس ام اس فک و فامیل
جملات خنده دار فک فامیل
.


پسر عموم رفته با دختر خاله‌ش ازدواج کرده
داداشم میگه اینا از کجا همو پیدا کردن؟

.
جدیدترین اس ام اس فک و فامیل
جملات خنده دار فک فامیل
.


مامانم گیر داده یه موسیقی براش دانلود کنم
می گم :  اسمشو بگو ؟
می گه : نه اسم خودشو می دونم نه خوانندشو ولی اولش یه ریتمی داره مثل  دیدینگ دیدینگ دینگ
شما بگین الان من چی سرچ کنم توی نت ؟
واقعا فک و فامیله ما داریم ؟

زر اس ام اس


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد