اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس پ ن پ جدید

جوک های پ نه پ جدید و بانمک،پ ن پ های خنده دار،پ نه پ،پ نه پ مهر 93،پ نه پ جدید،اس ام اس پ نه پ،اس ام اس پ نه پ 93،اس ام اس پ نه پ 1393،اس ام اس پ نه پ مهر93،پیامک پ ن پ جدید 93،پ ن پ 93،پ ن پ 2014،اس ام اس پ ن پ با حال ،اس ام اس پ ن پ خنده دار،پیامک و جوک پ ن پ ،جدیدترین اس ام اس پ ن پ،اس ام اس جدید پ ن پ ، اس ام اس پ ن پ امروز ، سایت اس ا م اس پ ن پ ،اس ام اس خنده دار پ ن پ،




بابابزرگم داشت تو خواب صداهای عجیب و غریب در میاورد ! خانمم میگه داره خرناس میکشه؟! پَ نه پَ داره کانکت میشه ولی چون تو محل ما ADSL نمیدن از dial-up استفاده میکنه
.
اس ام اس پ ن پ سری جدید 93
اس ام اس با حال پ ن پ
.


به یارو میگم حاجی, بزن تو دنده من هول میدم روشن شه. میگه بزنم ۲ ؟ پَـــ نَ پَـــ بزن ۳فوتبال داره !
.
اس ام اس پ ن پ سری جدید 93
اس ام اس با حال پ ن پ
.


رفتم مغازه میگم سی دی دارید؟
میگه خام؟
پ ن پ تنوری باشه با قارچ و پنیر

.
اس ام اس پ ن پ سری جدید 93
اس ام اس با حال پ ن پ
.


رفتم مرغ فروشی به فروشنده میگم بال دارین، میگه بال مرغ؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ بال هواپیما، چندتا کوچه پایین تر سقوط کردیم میخوام درستش کنم !
.
اس ام اس پ ن پ سری جدید 93  
اس ام اس با حال پ ن پ
.


پدربزرگم فوت کرده تو قبرستونیم دوستم زنگ زده میگه کجایی؟ میگم بهشت زهرا ! میگه واسه چی ؟ میگم واسه پدر بزرگم. میگه اِ ؟ فوت کرده ؟ میگم پـَـــ نَ پـَـــــ تمرینی اومدیم مانور !
.
اس ام اس پ ن پ سری جدید 93
اس ام اس با حال پ ن پ
.


 سر جلسه به جلوییم می گم سوال ۳ بلدی ؟ میگه آره می خوای ؟
میگم پَ نَ پَ نگرانت بودم می خواستم اگه ننوشتی بت بگم


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

  

رفتم داروخانه میگم باند دارین؟
میگه باند پانسمان زخم ؟
پ ن پ باند فروردگاه فقط بی زحمت سه بانده باشه!
.
پیامک پ ن پ سری جدید
پیامک جدید پ ن پ
.


ایستک خریدم ، در باز کن رو دادم به دوستم میگه : با این بازش کنم ؟!!! میگم پ نه پ !!! روش راست کلیک کن! اوپن ویت رو بزن ! با اینترنت اکسپلور بازش کن !!
.
پیامک پ ن پ سری جدید
پیامک جدید پ ن پ
.


خانومه وایساده بود جلوی پله برقی نمیرفت روش. دوستم میگه یعنی میترسه؟ پـَـَـ نــه پـَـَـــ مونده با پای چپ بره ثواب داره یا با پای راست!!
.
پیامک پ ن پ سری جدید
پیامک جدید پ ن پ
.


    رفتم گل فروشی، می گم ببخشید، کاکتوس هم دارید؟ می گه واسه دکور می خواین؟ پـَـــ نــه پـَـــ تو خونمون شتر پرورش می دیم، می خوام یه وقت احساس غربت نکنن، حس کنن خونه خودشونه!
.
پیامک پ ن پ سری جدید
پیامک جدید پ ن پ
.


    از حموم اومدم بیرون، حوله تنم کردم مادرم می گه حموم بودی؟ پـَـــ نــه پـَـــ تجویز دکتره روزی دو بار قبل از غذا حوله بپوشم!
.
پیامک پ ن پ سری جدید
پیامک جدید پ ن پ
.


فامیلمون اومده خونمون میگه از وقتی کولر گذاشتین خونتون اینقدر خنک شده ؟ گفتیم پـَـــ نــه پـَـــ از وقتی توی کانون فرهنگی آموزش ثبت نام کردیم !
.
پیامک پ ن پ سری جدید
پیامک جدید پ ن پ
.


رفتم دستشویی عمومی در میزنم میگم یکم سریع تر. میگه شمام دستشویی داری؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم ببینم شما کم و کسری نداری ؟
.
پیامک پ ن پ سری جدید
پیامک جدید پ ن پ
.


با دوستم رفتیم باغ وحش،جلوی قفسِ شیروایسادیم. دوستم میگه:شیرِ؟ میگم:پَــــ نَپَــــ… گربه اس باباش مرده ریش گذاشته!

.

.

021

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد