اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

یکی از فانتزیام اینه که جدید 93

فانتزی من اینه،فانتزی من اینه جدید،جملات فانتزی من اینه،فانتزی من اینه 93،فانتزی من اینه مهر 93،فانتزی من اینه که،فانتزی من اینه که،فانتزی های من،اس ام اس فانتزی من ،فانتزی من ،فانتزی اینه ،اس ام اس فانتزی و تخیلی،اس ام اس فانتزی خنده دار ،اس ام اس باکلاس،اس ام اس خنده دار فانتزی های من،اس ام اس فانتزی خنده دار جدید،اس ام اس فانتزی مهر 93 ،اپیامک فانتزی،اس ام اس فانتزی جدید 93،اس ام اس فانتزی عاشقانه،اس ام اس فانتزی با کلاس،اس ام اس عاشقانه فانتزی ،اس ام اس و پیامک روز،





fantesy-1



کی از فانتزیام اینه که مخاطب نیمه خاصم بهم ﺑﮕﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭘﺎﺷﻮ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﺳﻔﺮ … ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ ! ﮐﺠﺎ ﺑﺮﯾﻢ ؟ ﺑﮕﻪ : ﺷﻤﺎﻝ ﻋﺰﯾﺰﻡ … ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ : ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ بریم ﻓﻘﻂ ﺻﺒﺮ ﮐﻦ ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ پیرهن ﺟﺪﯾﺪ ﺑﺨﺮﻡ ﺑﯿﺎﻡ … ﺍﻭﻧﻢ ﺑﮕﻪ : ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩ ﺗﻮ ﻫﻤﯿﻨﺠﻮﺭﯼ ﻫﻢ ﺧﻮﺷﺘﯿﭙﯽ … ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ : ﻧﻪ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺨﺮﻡ … ﺍﻭﻧﻢ ﺑﮕﻪ : ﺍﻩ ﻣﯿﮕﻢ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺩ … ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ : ﺳﺮ ﻣﻦ دااﺍﺩ ﻧﺰﻥ ﺍﺻﻦ ﻧﻤﯿﺎﻣﺎﺍﺍﺍﺍ … ﺍﻭﻧﻢ ﺑﮕﻪ : ﺧﻔﻪ ﺷﻮﻭﻭﻭ ﮐﺜﺎﺍﺍﺍﻓﺖ … ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺩﻋﻮﺍﻣﻮﻥ ﺷﺪ ، ﺑﻘﯿﺸﻮ ﺑﻌﺪﺍ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻢ ! الان ﺑﺮﻡ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺍﻧﯽ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻪ !!! اصن ﺑﻪ ﭼﻪ ﺟﺮاﺗﯽ ﺳﺮ ﻣﻦ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﻧﻪ ؟

.
پیامک فانتزی من 93
پیامک جدید فانتزی 93
.

یکی از فانتزیام اینه که تو یه مسابقاتی با ناداوری حذف بشم بعدش هرچی فن و تکنیکه رو داور مسابقه اجرا کنم بعدش بشینم وسط زمین مسابقه اجازه مسابقه های بعدی رو ندم ای حال میده

.
پیامک فانتزی من 93
پیامک جدید فانتزی 93
.

نمیدونم چرا خانوما فکر میکنن ، مرد ها احساساتی نمیشن
خب مردها هم گاهی احساساتی میشن . . . . . . . . . . .
برای مثال: احساس گرسنگی!


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

.
پیامک فانتزی من ۹۳
پیامک جدید فانتزی ۹۳
.

 یکی از فانتزیام اینه وقتی تو باجه تلفن دارم حرف میزنم تا یه خانوم بیاد بغلم بگم: همین که گفتم یا بیست میلیونو میارید یا دیگه بچتونو زنده نمیبینید. بعدش تلفنو محکم بکوبم و موقع رفتن زیر چشی به بچه اون خانومه نگاه کنم یعنی به آرزوم میرسم؟

.
پیامک فانتزی من ۹۳
پیامک جدید فانتزی ۹۳
.

بزنم یکی رو بکشم (البته نه بی خودی طرف به دخدر همسادمون متلک گفته ) ما رو هم که همه میدونن عاشق دخدر همساده بعد که خواستن اعدامم کنن بهم بگن اخرین جملت چیه منم با افتخار بگم :من با این کارم دنیا رو از وجود دو… نجات دادم (یکی خودم یکی هم مقتول) شما هم دیگه از شر من خلاص می شید اگه همه ما این کارو بکنیم بچه هایمان زندگی بهتری خواهند داشت و بعد روحم تو افق محو بشه

.
پیامک فانتزی من ۹۳
پیامک جدید فانتزی ۹۳
.

یکی از فانتزیام اینه که جون یکی رو که داره میره زیر ماشین له بشه نجات بدم بعدش سرمو بندازم پایین برم وقتی داد زد لااقل اسمتو بگو. یه لحظه سرمو بچرخونم دوباره برگردم تو افق ناپدید شم

.
پیامک فانتزی من ۹۳
پیامک جدید فانتزی ۹۳
.

یکی از فانتزیام اینه که یکی بخواد به یکی دیگه شلیک کنه بعد من داد بزنم نننننههههههههه و خودمو بندازم جلوی گلوله ، بعد خون بپاشه از قلبم بیرون و مردم دورم جمع بشن با گریه بهم افتخار کنن ؛ از اون طرف کارگردان داد بزنه کات اقا کات بازم خراب کردین اهههههه …

.
پیامک فانتزی من ۹۳
پیامک جدید فانتزی ۹۳
.

یکی از فانتزیام اینه که یه روز پشت تلفن توی جمع بگم خودمو با اولین پرواز میرسونم:)))

.
پیامک فانتزی من ۹۳
پیامک جدید فانتزی ۹۳
.

یکی از فانتزیام اینه که : تو کوچه دارم رو پایی میزنم سیگارم هم دستمه.از دور میبینم مسی و رونالدو دارم میان سمتم…منم بدوم برم سمتشون با یه حرکت به جفتشون لایی بزنم بعد کف کنن بگن تو چجوری این کارو کردی بگم من شاگرد استاد تهامی هستم بعدشم این که چیزی نیست توپو بندازم بالا که بخوام مثله سوباسا برگردون بزنم اما اون بالا همینجوری وایسم یهو یه صدایی بیاد بگه ادامه داستان هفته آینده.. بعدش تا هفته آینده همینجوری تو هوا باشم تا اینکه توپو شوت کنم… همینجوری که توپ داره میره تو افق محو بشه منم یه کام سنگین از سیگارم بگیرم بعدش یه دفعه پووووووووف تو دود سیگارم محو بشم!!!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد