اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز دوشنبه 7 مهر 93

فال روز دوشنبه 7 مهر 93،فال روز 7 مهر 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته مهر 93،فال امروزمن،
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ،فال روزانه،فال روزانه مهر ماه 93



http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg


فال روزانه،فال روز دوشنبه 7 مهر 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


  

فروردین:


شرایط دارد بالا می گیرد، مراقب باشید. امروز می توانید به راحتی تحریک شوید و حرکات بی مهابا و جبران نشدنی داشته باشید. مصصم بودن در ارتباطات خیلی مهم است. بنابراین بفهمید که خواسته هایتان واقعا چه هستند. وقتی مناسب است تا روابط را تمام کنید یا به یک مرحله ی جدید برسانید.


اردیبهشت:


علی رغم بعضی موانع رخدادهای کلی امروز به شیوه ای پیشرفت می کنند که می خواهید. مراقب رخدادهای اطرافتان باشید و تاکتیک هایتان را براین اساس وفق دهید. دارد وقت آن می رسد که از تعادل، مودب بودن، دیپلماسی، و دانش خوبتان از قانون استفاده کنید.


خرداد:


ممکن است مجبور شوید توجه ویژه ای به برنامه های مالی، بدهی ها، بچه ها و همچنین روابط عشقی و عاطفی خود داشته باشید. صرفا باید در این حیطه ها دقیق و ثابت قدم باشید. هرچه در مراحل اولیه سازمان یافته تر باشید، مسیر انتخابتان هم ساده تر و لذت بخش تر خواهید بود.


تیر:


تغییرات بزرگ امروز رخ نمی دهند. باید به دیگران فضا بدهید، اشتهای خود را کم کنید و بلندپروازی ها را کم تر کنید. این را پایان دنیا ندانید.. سعی کنید با آرامش مشکلات را حل کنید.


مرداد:


در رویای استقلال به سر نبرید. امروز غیرممکن است. آزادی شما مرتبا توسط کارهای خانه، کسب و کار یا دیگر وظایف و مشکلات سلامتی محدود می شود. ممکن است ضرورت باعث ایحاد تغییرات ناگهانی در برنامه های اخیرتان شود.


شهریور:


امروز زندگی شخصی برای شما اهمیت می یابد. افراد مجرد از تنهایی خود راضی خواهند بود. یکی از دلایل آن هم این است که تنهایی شانس این را به انها می دهد که از انجام کاری که دوست دارند لذت ببرند. یک شعله ی عشقی جدید می تواند آینده ی عالی داشته باشد اگر وفادار، قابل اطمینان و مسئولیت پذیر باشید.


مهر:
زندگی شما یک سامان دهی جدید نیاز دارد. این می تواند به دلیل ماهیت فعالیت هایتان، تغییر ترجیحات و برنامه ها، روابط جدید یا از دست دادن روابط قدیمی به یک ضرورت تبدیل شده باشد. در حیطه ی مخصوص خود آغاز کنید (اتاق، آپارتمان، خانه یا زمین).


آبان:


مزیت اصلی شما امروز تواناییتان برای کنتلر هیجانات و غرایز است. وقتی دیگران باعجله و عصبی هستند، رازهایشان را برملا می کنند و روحیه ی خود را از دست می دهند، شما تزلزل ناپذیر هستید. اگر نیاز دارید که به کسی اعتماد کنید، یکی از اقوام نزدیک را انتخاب کنید.


آذر:


بی مسئولیتی و سبک سری در هر کاری که امروز انجام می دهید مخرب هستند، ولی در فضاهای دارایی و املاک خیلی تاثیر بدتری خواهند داشت. در این حیطه ها باید نظمی کامل برقرار کنید.


دی:


تضمین امنیت شما احتیاط، بصیرت و مراقبت است. غریزه ی قوی محافظت از خود شما یکی دیگر از مشاوران شماست. اگر احساس خطر کردید، با قدرت خود هرکاری بکنید تا از آن اجتناب کنید – این مطمئن ترین راه برای حفظ اعصاب و زمانتان است.


بهمن:


کلام نقره و سکوت طلاست. باید رازهایتان را از برملا شدن محافظت کنید. نباید ضعف هایتان را نیز برای دیگران آشکار کنید (ترس های قدیمی، بیماری های مزمن). بسیاری از شما به تنهایی و آرامش نیاز دارید تا بتوانید بعضی برنامه ها را ارزشیابی مجدد کنید و روی آنها تمرکز پیدا کنید.


اسفند:


امروز طالعتان دیگر جنبه های هر شرایط و همچنین چشم اندازهای ممکن پیشرفت انها را نشان می دهد. به محض اینکه تخیل و عقل خود را به کار گیرید قادر خواهید شد که به روشنی آینده ی عشق یا کسب و کار خود را ببینید.




zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد