اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز یکشنبه 6 مهر 93

فال روز یکشنبه 6 مهر 93،فال روز 6 مهر 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته مهر 93،فال امروزمن،
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ،فال روزانه،فال روزانه مهر ماه 93


http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg


فال روزانه،فال روز یکشنبه 6 مهر 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


فروردین:


در تمام مدت روز منزلتان پر از شادی و فضای مثبت خواهد بود. اصلا دوست ندارید خانه را ترک کنید. اگر برنامه ی یک شام خانوادگی دارید، حتی مستقل ترین شما هم نخواهید توانست از این غذاهای خوشمزه دل بکنید.


اردیبهشت:


امروز صرفه جویی شما گل می کند. به جای خودتان سعی می کنید دیگران را شاد کنید یا اینکه دوست دارید نمایشگری کنید. مثلا شاید هدفتان این است که تاثیر خوبی روی والدین خود بگذارید یا پتانسیل خود را به معشوقه ی خود اثبات کنید.


خرداد:


امروز اشتهایتان به خاطر غذاهای رنگارنگ خیلی زیاد می شود. در خانه ای هستید که خیلی آرام است و غذاهای عالی پخته می شود و مثل مهمانی عزیز با شما رفتار می شود. اگر نمی خواهید اضافه وزن پیدا کنید خیلی احتیاط کنید و با شکم پر نخوابید.


تیر:


امروز فرصت های بزرگی دارید، ولی به خودتان بستگی دارد که چطور از آن استفاده کنید. روز خیلی خوبی برای تلاش های شخصی از جمله روابط عاشقانه و راحت تر کردن خانه است. در تمام کارهای خلاقانه نیز موفق خواهید بود.


مرداد:


امروز روز خوبی برای بیرون رفتن، در یک کلبه گذراندن یا بودن با خانواده است. اگر از خانه دورید، با مردم روابط خود را محکم تر کنید؛ به سنت های ملی خود، و خوراک ها و ارزش های معنوی خود احترام بگذارید. رفتارهای بدیع نباید بر شیوه های طبیعی خودتان غلبه کنند.


شهریور:


فضای کلی امروز برای شما خیلی مطلوب است. این شرایط به افراد مردد کمک می کند درمورد آینده مثبت اندیش تر شوند و به توانایی های خود مطمئن شوند. روزی عالی برای رخدادهای عمومی، بویژه آنهایی که توسط خانواده سامان دهی یا آغاز شده اند می باشد.



مهر:


امروز می توانید کار را با بازی ترکیب کنید. شاید مجبور شوید که با بعضی ها تعامل کنید. شام های عمومی با تعداد زیادی شرکت کننده می تواند برای کسب و کار خانوادگی یا توسعه ی شغلیتان سودمند باشد.


آبان:


نباید کار تمام وقتتان را بگیرد. در غیر این صورت تبدیل می شوید به یک معتاد به کار خسته کننده و ناامید. از امروز استفاده کنید تا دیدگاه خود را گسترش دهید یا سرگرمی های فراموش شده را احیا کنید. اگر علاقه داشته باشید می توانید یک آشپز عالی، ماهیگیری خوش شانس یا حتی جمع کننده ی قارچ خوب باشید.


آذر:


انرژی مشهور و کارایی تان امروز پر از حساسیت و هیجان پذیری است. ممکن است غریزه ی شکارچی شما در ارتباطات عشقی، رخدادهای هنری، روابط خانوادگی و جست وجوی معنوی محقق شود، و نه در میدان ورزشی یا دوندگی.


دی:


کناره گیری شما نمی تواند مانعی برای زندگی اجتماعیتان شود. امروز برایتان مفید است که هم ببینید و هم دیده شوید. هیچ دعوتی را رد نکنید – چه رسمی باشد چه دوستانه. این می تواند بهترین شیوه برای این باشد که یکی از عزیزترین رویاهایتان را به محقق شدن نزدیک کنید.


بهمن:


برای این که روی دیگران تاثیر خوبی داشته باشید تنبلی نکنید، حتی اگر آنها را به خوبی نمی شناسید. امروز می توانید با دانش و دیدگاه های پیشرفت گرایانه و همچنین قلب بزرگ، مهربانی، سخاوت و مهمان نوازی خویش همه را تحت تاثیر بگذارید.


اسفند:


تنها افراد سبک سر و بی تجربه هستند که در دستان سرنوشت به بازیچه تبدیل می شوند. بسیاری از شما قادر خواهند بود تا به طور موثری در برابر هر وسوسه ای که با اعتقادات و راهبرد اصلیشان تطابق ندارد مقاومت کنند. ویژگی طبیعی شما احتیاط است که آن نیز مانع از این نمی شود که از زندگی و شکوه آن لذت ببرید.



zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد