اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز جمعه 28 شهریور 93


فال روز جمعه 28 شهریور 93،فال روز28 شهریور 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته شهریور 93،
فال امروزمن،فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ،فال روزانه


http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز جمعه 28 شهریور 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

فروردین:


نیمه ی اول روز برای کارهای آزاد خوب است. در این زمان مجبور نیستید که به کسی گزارش کنی و قادر خواهید بود که فعالیت هایی را انتخاب کنید که از آنها لذت می برید. در نیمه ی دوم روز زندگی سبک بار شما تمام می شود و کوله باری وظیفه خواهید داشت.


اردیبهشت:


در اوایل روز تحت تاثیر قوی فضای خانه خواهید بود. نباید هنگام صبح خیلی ابتکار نشان دهید. وقت خوبی برای آغازهای جدید نیست. در نیمه ی دوم روز همه چیز بهتر می شود.


خرداد:


در آغاز روز کارتان اخرین چیزی خواهد بود که می خواهید انجام دهید. خیلی زود و به راحتی وظایف جدید را قبول نکنید. تمرکز کردن برایتان مشکل می شود. سعی کنید که نیمه ی دوم روز را به موضوعات عملی زندگی روزمره ی خود اختصاص دهید.


تیر:


ساعات عصر یا بعدازظهر برای شما بیشتری منفعت را خواهند داشت. کشفیات جدید و اطلاعات تازه منتظر شما هستند. سعی کنید که تمام داده های جدید را به محض ورود سیستم بندی کنید. الان وقت این است که چشمتان را از تمام جزییات برندارید.


مرداد:


ساعات صبح فرصت این را خواهید داشت که ابتکارات خود را گسترش دهید، ولی نگذارید که از حد و مرز مناسب رد شود. از الهامات اخیر تا می توانید استفاده کنید- درگیر یک تعقیب بزرگ شوید. هنگام حمل پول در نیمه ی دوم روز مراقب باشید.


شهریور:


تمرکز اصلی شما روی خودتان است. هرچیزی که دغدغه ی شخصیتان نیستو به ان علاقه ندارد را کنار بگذارید. زندگی اجتماعی و همچنین فرایند تفکر شما در هنگام عصر فعال تر می شود. یک علامت دیگر از گذشته و روابط آینده را نادیده نگیرید.


مهر:


در هنگام صبح شرایط تا می تواند روشن خواهد شد. با اینحال، در طول روز ممکن است نگرانی هایی مخفیانه در شما ایجاد شود. در هنگام عصر مهم است که در جزییات غرق نشوید زیرا می تواند شما را از آنچه اهمیت دارد دور کند. از هدف اصلی خود نیز غافل نشویدد.


آبان:


بی تردید باید از روزتان خیلی استفاده کنید. باید امروز را صرف توسعه ی برنامه های بلندمدت کنید. برای این کار نیاز به این پیدا می کنید که با یک متخصص مشورت کنید یا از دوستتان توصیه بخواهید. حتما نظرات مختلف را نیز در نظر بگیرید.


آذر:


امروز روزی است که برنامه های خود را دوباره ارزیابی کنید. شاید پایه های برنامه نیاز به تغییر نداشته باشند، بلکه جزییات ان به اصلاح نیازمند باشند. شاید مجبور باشید که تمام حواستان روی کسی باشد (حتی خودتان). بسیاری از مشکلات شما آشفتگی، آشوب و نداشتن تمرکز است.


دی:


برایتان سخت خواهد بود که روی انچه تمرکز کنید که باید در مرکز توجهتان باشد. بااین حال، نیمه ی دوم روز به شما کمک می کند که افکار خود را مرتب کنید و دانش خود را سیستم بندی کنید. برایتان سخت نخواهد بود که در میان اطلاعات بگردید و آنهایی که واقعا مهم هستند را جدا کنید.


بهمن:


هنگام عصر توانایی شما برای دیدن یک شرایط بطور کلی بی فایده خواهد بود اگر از بعضی جزییات اگاهی نداشته باشید. هر چیز کوچکی اهمیت دارد.سعی کنید که درمورد موضوعی که دغده تان است تای می توانید اطلاعات کسب کنید.


اسفند:


در نیمه ی دوم روز ممکن است به این دعوت شوید که در یک دیالوگ مشارکت کنید یا درمورد مشارکتی رسمی و احتمالی به شم اشاره ای آشکار شود. توصیه می شود که باید با هرچه گفته می شود موافقت کنید. اگر یک ملاقات موفقیت آمیز بود، مطمئنا فردی قابل اتکا در کنارتان قرار می گیرد.


zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد