اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز چهارشنبه 26شهریور 93

فال روز چهارشنبه 26شهریور 93،فال روز26 شهریور 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته شهریور 93،
فال امروزمن،فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ،فال روزانه


http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز چهارشنبه 26شهریور 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

فروردین:


آیا می خواهید که سوار ماشین شوید و فقط دور شوید؟ خب چه کاری بهتر از این! جایی که زندگی می کنید مناطق متنوعی وجود دارد و می توانید تمام آخر هفته را بگردید و شهر را زیر پا بگذارید. حتی می توانید پاساژها و مغازه ها را بگردید.

 

اردیبهشت:


وقتی ذهنتان را به سوی آن متمرکز کنید کاریزما و جذابیت فراوانی دارید. امروز این کاریزما به نهایت خود می رسد. جنس مخالف با اشتیاق فراوان به سمت شما کشیده می شوند و برای بدست آوردنتان به رقابت می پردازند. برایتان خیلی جالب است؟ اگر خود کاریزماتیکتان باشید واقعا هم همینطور می شود. امشب نوشیدنی زیاد ننوشید. برایتان اصلا خوب نخواهد بود.

 

خرداد:


امروز می خواهید به دیگران برسید؟ کسی را به ناهار دعوت کنید. این فرد می تواند بهترین دوستتان که شریکتان نیز هست باشد. شاید بخواهد که به حرف هایی که دارد گوش کنید. امروز کمی رانندگی کنید. به یک فروشگاه محلی بروید و کمی می.ه و سبزی بخرید. این برای رژیم جدیدتان شروع خوبی خواهد بود.

 

تیر:


امروز اداره خیلی آرام و ساکت است. این می تواند کمی مضطربتان کند. با نگاه کردن به همکارانتان اصلا نمی دانید که در آنجا چه می گذرد. آیا می خواهند که فقط کارها را تمام کنند؟ وقتتان را تنها بگذارنید و کارهای روزانه را سازمان داده و سپس به وظایفتان بپردازید. دیگران هم همین کار را می کنند.

 

مرداد:


اگر یک حساب پس انداز دارید، بهتر است که به آن نگاهی بیندازید. احتمالا به هدفتان نرسیده اید، فقط به کارتان ادامه بدهید. امشب یک پیتزا درست کنید و با کسی که دوستش دارید خوش بگذرانید. مراقب باشید که زیاد نخوابید و کلاس هایتان را از دست ندهید.

 

شهریور:


اگر خانواده و دوستانتان مرتب درباره ی روابطتان شما را نصیحت می کنند و ازین کار خوشتان نمی آید، از آنها به خاطر توجه شان تشکر کنید ولی یادآوری کنید که این زندگی خودتان است. اگر به خاطر نامرتب بودن از دست همسرتان عصبانی هستید، یک برنامه بچینید و به او بفهمانید که شما خدمتکارش نیستید. مهربان باشید و از سرکه دوری کنید.

 

مهر:


خانه تان قطعا به تمیزکاری و سازماندهی نیاز دارد. کل امروز را به مرتب کردن خانه و سازماندهی بپردازید. خواهید دید که تمیزکاری خیلی کار آرامش دهنده و قدرتبخشی است. امشب خانواده را بیرون ببرید و خوش بگذرانید. اگر امکانش هست به یک دریاچه بروید و یک قایق اجاره کنید.

 

آبان:


امروز نیمه پر لیوان را ببینید. همه چیز را با دید تازه ای بنگرید. شاید ببینید که نکته های مثبت زندگیتان مرتب بیشتر می شوند و هر چیز منفی از شما دور می شود. ممکن است در محل کار گروهی که آرزو دارید به آنها ملحق شوید ناگهان شما را به ناهار دعوت کنند. چه عالی!

 

آذر:


امروز هیچ چیز برنامه ریزی نشده است؟ خیلی عجیب است که میز کارتان پر از پروژه و کار نشده است و کارهای خانه هم انتظارتان را نمی کشند. همیشه برایتان کار وجود دارد، پس امروز فقط خوش بگذرانید. هیچ کاری انجام ندهید، مگر اینکه واقعا خودتان مایل به آن باشید.

 

دی:


برای اینکه نمی توانید این روزها خوش بگذرانید هیچ دلیلی وجود ندارد. دوستانتان را برای ناهار دعوت کنید و غذاهای عجیب وغریب بخورید. نوشیدنی های مختلف هم آماده کنید. بعد از ناهار هم با مهمانان لم بدهید و یک فیلم ترسناک ببینید. این ماه ماه ترسناکی است.

 

بهمن:


سعی کنید بیش از حد به سخن چینی نپردازید. سیاست بازی های اداری خیلی جذاب هستند، ولی وقتی آن را شروع کردید متوقف کردن آن خیلی کار سختی است. اگر حرف و حدیث ها خیلی سنگین شدند، بحث را عوض کنید. امروز برای خودتان کمی جا باز کنید. معشوقه تان می خواهد که امشب را با او بگذرانید.

 

اسفند:


به هر چیزی که دست می دهید تبدیل به طلا می شود. کارهای اداره در حال انجام شدن است و نفستان را گرفته است. بالاخره از پس آن برآمدید. موفق شدید و الان برای همه یک قهرمانید. پیروزیتان را امشب یک جشن مفصل بگیرید.



zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد