اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

دل نوشته عاشقانه مهر 93

دل نوشته عاشقانه 93،دل نوشته عاشقانه 1393،دل نوشته های جدید عاشقانه،دل نوشته های عاشقانه و احساسی مهر 93،دل نوشته های عاشقانه جدید 1393،دل نوشته های زیبا،دل نوشته های جذاب عاشقی، جدید ترین دل نوشته های عاشقانه،اس ام اس عاشقانه،دل نوشته جدید ،دل نوشته جدید مهر ماه 1393،دل نوشته رمانتیک،دل نوشته رمانتیک 93،دلنوشته جدید رمانتیک،دل نوشته رمانتیک مهر 93

www.rahafun.com love status for me design استاتوس عاشقانه اسفند ماه


امــــروز
به پـایـان می رسـد
از فردا برایــم چیزی نگــو !
مــن نمی گــویم ” فردا روز دیــگری ست ”
فقــط می گــویم
” تو روز دیــگری هســتی ”
تــو…
فردایــی
همــان که بایــد بخاطـــرش زنده بــمانم!
.

دل نوشته عاشقانه جدید

دل نوشته عاشقانه و رمانتیک مهر 93

.

استاتوس عاشقانه
خنده های تو
خدا را بنده نیستند
هر بار می خندی
پاره می شود
بنددلم
خنده های تو
رحم و مروت سرشان نمی شود
بیچاره دلم..!

.

دل نوشته عاشقانه جدید

دل نوشته عاشقانه و رمانتیک مهر 93

.


یک نفر در همین نزدیکی ها چیزی ،
به وسعت یک زندگی برایت جا گذاشته است …
خیالت راحت باشد ،
آرام چشمهایت را ببند ،
یک نفر برای همۀ نگرانی هایت بیدار است …
یک نفر که از همۀ زیبایی های دنیا ،
تنها تو را باور دارد . . . !


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

همین که یه “ماه” داشته باشی
دیگه حساب روز و ماه از دستت در میره . . .

.

دل نوشته عاشقانه جدید

دل نوشته عاشقانه و رمانتیک مهر 93

.
تصادفِ چشمانم
با نگاهِ تو
یک دنیا خسارت داشت
و من سالهاست
مشغول جبرانش هستم
در بعضی حادثه ها
مرگ بهتر از زندگیست

.

دل نوشته عاشقانه جدید

دل نوشته عاشقانه و رمانتیک مهر 93

.
به من نگو “گلم”!
من از سرنوشت گلبرگهای لای دفترت میترسم…

.

دل نوشته عاشقانه جدید

دل نوشته عاشقانه و رمانتیک مهر 93

.
عاشق‌تر از همه‌ی ما
موشِ کوری‌ست ،
که زیبایی جفـتش را
چشم بسته باور می‌کند…!

.

دل نوشته عاشقانه جدید

دل نوشته عاشقانه و رمانتیک مهر 93

.
هر صبح
کسی از خواب بیدار می شوم
که عاشق توست…

.

دل نوشته عاشقانه جدید

دل نوشته عاشقانه و رمانتیک مهر 93

.
به چشمهایم زل زدی و گفتی :
با هم درستش می کنیم …
با هم … !
چه لذتی دارد این با هم … !
حتی اگر با هم هیچ چیزی هم درست نشود …

.

دل نوشته عاشقانه جدید

دل نوشته عاشقانه و رمانتیک مهر 93

.

در قلب کوچکم فرمانروایی میکنی بدون هیچ نائب السلطنه ای !
کسی نمیداند چه لذتی دارد بهترین پادشاه تاریخ را در دل داشتن . . .


بگذار صدای گام هایت در گوش باد بپیچد …
آرام آرام ، بیا ….
در مسیر نسیمِ عشق …
درِ کنعانِ دلم …
چهارتاق به رویِ بویِ پیراهنت باز است …

.

دل نوشته عاشقانه جدید

دل نوشته عاشقانه و رمانتیک مهر 93

.


خوشبختی یعنی :
عکستو توی کیف دستیش ببینی . . .

.

دل نوشته عاشقانه جدید

دل نوشته عاشقانه و رمانتیک مهر 93

.


تکرار اسم تو این روزها
حادثه ی تکراری زندگی من است
هیچ دیوانه ای از این همه تکرار
به اندازه ی من ، لذت نخواهد برد

.

دل نوشته عاشقانه جدید

دل نوشته عاشقانه و رمانتیک مهر 93

.


تو باد و شکوفه و میوه‌ای،
ای همه‌ی فصول من،
بر من چون سالی بگذر
تا جاودانگی را آغاز کنم…

.

دل نوشته عاشقانه جدید

دل نوشته عاشقانه و رمانتیک مهر 93

.


برایم مهم نیست چه می شود
به همه ی باورهایم سوگند
هیچ چیزی برایم مهم نیست
یک کلام !
من …
دست از دوست داشتنت نمی کشم !

.

دل نوشته عاشقانه جدید

دل نوشته عاشقانه و رمانتیک مهر 93

.


بارها گفتم به تو :
چشمها
برای نگاه است
اما ..
تو ..
هرروز با آنها ..
حادثه می آفرینی . . .


عشق است دیگر…
گاهی برایت بهشتی می سازد و
گاه جهنمی می شود که…
تو را تا عمر داری می سوزاند!

.

دل نوشته عاشقانه جدید

دل نوشته عاشقانه و رمانتیک مهر 93

.


دیر کرده ای ! عقربه ها گیر کرده اند در گلوی من
انگار که رد نمیشود
نه زمان !
نه آب خوش !

.

دل نوشته عاشقانه جدید

دل نوشته عاشقانه و رمانتیک مهر 93

.


گاهی وقتا
یه نفر ، فقط یه نفر
باعث می شه که حس کنی
چیزی که تو رو روی زمین نگه داشته
جاذبه ی زمین نیست . . .

.

دل نوشته عاشقانه جدید

دل نوشته عاشقانه و رمانتیک مهر 93

.


گـاهـی وقـتـا
دلـم فـقـط سـنـگـیـنـی نـگـاهـت رو مـیـخـواد
که زُل بـزنـی بـهـم
و مــن بـه روی خـودم نـیـارم . . .

.

دل نوشته عاشقانه جدید

دل نوشته عاشقانه و رمانتیک مهر 93

.


“دوستت دارم” غوغا میکند
به شرطی که از بین لب های “تو” آمده باشد
نشسته باشد روی دل “من” . . .

.

دل نوشته عاشقانه جدید

دل نوشته عاشقانه و رمانتیک مهر 93

.


اونی که بخواد ببیندت
اونی که بخواد باهات باشه
دنبال زمان خالی نمیگرده !
زمانشو برات خالی میکنه !
اگه واقعا دوستت داشته باشه
آدم ها رو از روی اولویت بندی هاشون بشناسید

.

دل نوشته عاشقانه جدید

دل نوشته عاشقانه و رمانتیک مهر 93

.


دلــم یک اتفاق می خـواهـد !
یک تـلفن نا آشنا
با بـی مـــیلی تـمام جواب دهم و…
صـِـــــــــــدای تــو …

.

دل نوشته عاشقانه جدید

دل نوشته عاشقانه و رمانتیک مهر 93

.


مهم نیست عمر “کوتاه” باشد یا “بلند”
مهم ، نفس هایی ست که با تو “کوتاه” و بی تو “بلند” کشیده می شود . . .



zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد