اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز سه شنبه 25شهریور 93

فال روز سه شنبه 25شهریور 93،فال روز25 شهریور 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته شهریور 93،
فال امروزمن،فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ،فال روزانه


http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز سه شنبه 25شهریور 93



برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

فروردین:


امروز کارهای بسیاری دارید که بکنید، پس از مشغولیات ذهنی دور باشید تا بتوانید کارهایتان را تمام کنید. امسال سال مار و آب است و هرچیزی که می خزد و سر می خورد. امسال سال شانس نیز هست. خودتان را با یک هدیه ی عالی که نشان دهنده آب است غافلگیر کنید.

 

اردیبهشت:


امروز چیز جدیدی را امتحان کنید. به سمت یک مقصد نو حرکت کنید. اگر خوش بین باشید می توانید موفقیت های بسیاری به دست آورید. امروز سوال بپرسید تا پاسخ هایی که بدنبالشان هستید را بیابید. با دیگران ارتباط برقرار کنید و اعتماد بنفس داشته باشید.

 

خرداد:


امروز ورزش کردن ایده ی خوبی است. ورزش می تواند به جسم و ذهنتان انرژی بدهد و به شما قدرت می بخشد. اگر امروز تنبل شده اید بهتر است به پروژه های سنگین نپردازید. دوش آب گرم بگیرید و کتاب بخوانید.

 

تیر:


اگر امروز احساسات گوناگون به سراغتان می آید اصلا نگران نشوید. فقط چیز خوبی بیابید و روی آن متمرکز شوید. شاید بهتر است کف آشپزخانه را طی بکشیدو همه جا را تمیز کنید. کارهای دنیوی می توانند ذهنتان را از مشکلات سنگین دور کنند.

 

مرداد:


آیا امروز با همسرتان اوضاع بهتری دارید و خوشحال تر هستید؟ آیا دارید به او می فهمانید که کارتان فقط این نیست که چمن ها را بزنید و باغچه را تمیز کنید و یا هرچیز دیگر؟ درست بیان کردن کلمات می تواند دیگران را ترغیب کند که وظایف را قبول کنند و به انجام برسانند. غر نزنید، فقط پیشنهاد بدهید.

 

شهریور:


اگر از مدرسه، کارهای خانه و یا شغلتان خسته شده اید و نیاز به استراحت دارید، خب بهتر است این زمان را به خود اختصاص دهید. خودتان را بازیابی کنید و برای آخر سال آماده شوید. خواهید دید که اگر درمورد کسی که هستید خوشحال باشید و نوشیدنی های مقوی بخورید انرژی بیشتری بدست می آورید. همچنین می توانید شیرینی بخورید و برای دقایقی به مراقبه بپردازید.

 

مهر:


از خانه و محل کار گرفته تا در ذهنتان و هرجایی که فکرش را بکنید همه جا پر از سوال است. کلمه امروز گیجی و سردرگمی است و هیچ راهی نیست که به کنه سوالاتتان دست یابید. بهتر است تقاضای کمک کنید. کسی در اداره تان وجود دارد که از کمک کردن به شما خوش حال می شود. فقط کافی است از او بخواهید.

 

آبان:


شاید اگر بفهمید که تمام دور و اطرافتان را توهم فرا گرفته است خیلی ناامید شوید. به کسی ایمان داشتید و فهمیدید که همه ی آن فقط توهم و خیال بوده است. البته این می تواند پیروزی بزرگی برایتان باشد. شما خوب می دانید که چه می خواهید و الان با هدفی جدید به سوی آینده پیش خواهید رفت.

 

آذر:


امروز انرژیتان را تا اخر تمام نکنید. این می تواند کمک کند که کارهای خانگیتان را هم تمام کنید. شاید کارهای خانگیتان باعث بوجود آمدن یک رابطه عاطفی جدید شود. چه کسی می داند؟ امشب به یک مهمانی بروید و ببینید چه پیدا می کنید.

 

دی:


اگر امروز کسی هست که خیلی اذیتتان می کند، او را ترک کنید. هیچ نیاز ندارید که با کسانی درامیزید که شما را اذیت می کنند و باعث اوقات تلخیتان می شوند. امروز کارهای خیلی بهتری دارید که انجام دهید، مثلا می توانید به خرید کفش بروید. مطمئن باشید و با خودتان چتر ببرید. هوا کمی متزلزل است.

 

بهمن:


محرک های خلاقانه ذهنتان را به جنب و جوش درآورده اند. باید در دوستی ها، کار و سرگرمی هایتان مسیر جدیدی بیابید. به سمت مسیر نو پیش بروید و تغییر ایجاد کنید. همکاران و خانواده تان کمک می کنند که به تخیلات و انتظاراتتان برسید. امروز با دیگرا نخودتان را مشغول کنید. سعی کنید خستگی که احساس می کنید را برطرف نمایید. اگر نتوانستید فقط یک چرت بزنید.

 

اسفند:


امروز درمورد موضوعاتی که ذهنتان را آشفته کرده اند با دیگران مشورت کنید. با درنظر گرفتن دوطرف معادله مشکل ناتوانی در تصمیم گیریتان را حل کنید. از حس ششم و پاسخ های درونتان استفاده کنید تا تعیین کنید که باید حرکت کنید یا خیر! شغلتان را عوض کنید یا نه و بالاخره یک معشوقه پیدا کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد