اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه 1393،اس ام اس عاشقانه مهر 93،اس ام اس عاشقانه مهر ماه 93،اس ام اس عاشقانه مهر ماه 1393،اس عاشقانه مهر ماه 93،اس ام اس های جدید عاشقانه،اس ام اس عاشقانه جدید،اس ام اس عاشقانه جدید مهر ماه 93،اس ام اس جدید عاشقانه مهر 93،اس ام اس جدید عاشقانه 1393،پیامک عاشقانه ولنتاین 2014،پیامک جدید ولنتاین 1393،


لایق پرستش است

کسی مثل تو

که در این بی مهری ها

بی چشم داشت محبت می کند . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


“لبخندم” بزرگ ترین دروغ دنیاست

وقتی که “تو نیستی”

.

.

اس ام اس عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


جدا که شدیم ، هر دو به یه احساس رسیدیم ، تو ب “فراغت” ، من به “فراقت”

یک حرف که مهم نیست !


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب
 

در قلب کوچکم فرمانروایی میکنی بدون هیچ نائب السلطنه ای !


کسی نمیداند چه لذتی دارد بهترین پادشاه تاریخ را در دل داشتن . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.

بعد از گذشت ِاین همه سال عاشقم هنوز

هر چند اگر نمانده مجال عاشقم هنوز

در آرزوی بوسه ای از آن لبم، ببین!

با این همه امید محال عاشقم هنوز . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.

یار با ما بی وفایی می کند

بی گناه از من جدایی می کند

شمع جانم را بکشت آن بی وفا

جای دیگر روشنایی می کند

.

.

اس ام اس عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.

دیوانه ایی دیروز از یک ماهی انتظار پرواز داشت

شگفتا؛مثل این ست که از من بخواهند فراموشت کنم !

.

.

اس ام اس عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.

دیر کرده ای ! عقربه ها گیر کرده اند در گلوی من

انگار که رد نمیشود

نه زمان !

نه آب خوش !

.

.

اس ام اس عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.

عطر تو توی دستمه ، دست من روی بالشم

بالشم جای خالیتو ، من پر از عشقو خواهشم

عکس تو روی قلبمه ، قلب من پره التماس

ضربه هاش توی سینه مو ، منتظر واسه یک تماس . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.

اونی که بخواد ببیندت

اونی که بخواد باهات باشه

دنبال زمان خالی نمیگرده !

زمانشو برات خالی میکنه !

اگه واقعا دوستت داشته باشه

آدم ها رو از روی اولویت بندی هاشون بشناسید

.

.

اس ام اس عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.

اخــم هـای تــــــو

بــالا تـرین لذت دُنیـــاست

ای بَهانه ی تَمام لـوس شدن هـای مَــن !

“دوستت دارم”


zarsms.net


NAZAR

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد