اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز دوشنبه 24شهریور 93

فال روز دوشنبه 24شهریور 93،فال روز24 شهریور 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته شهریور 93،
فال امروزمن،فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ،فال روزانه



http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز دوشنبه 24شهریور 93



برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

فروردین:


در انتهای روز به ابتکار، ماجرا و ارتباطات دوستانه علاقه پیدا می کنید. زندگی عشقیتان ممکن است تغییری به خود ببیند که همراه با احساسات قوی خواهد بود. بین دوستی و عشق خطی روشن بکشید. هیچ دلیلی برای معشوقه تان درست نکنید که حسادت پیدا کند.


اردیبهشت:


صبح پر از آرامش و بدون اتفاق خواهد بود، ولی عصر پر از سورپرایز خواهد بود. الان روی روابط بااهمیت خود متمرکز می شوید. ناراحتی های متقابل شرکا ممکن است به نقطه ای بحرانی برسد. بااین حال، دلبستگی قوی به همدیگر می تواند مانع از جدایی شما شود.


خرداد:


امروز عصر شانس این را پیدا می کنید که فضل و دانش و فصاحت، و توانایی تفکر خلاقانه ی خود را نشان دهید و همچنین با افراد جالبی ملاقات کنید. بااین حال، باید تمام این کارها را تحت شرایط پیچیده ای انجام دهید.


تیر:


هرچه عصر نزدیک تر می شود، سورپرایزها هم بیشتر می شوند. شاید بخواهید تغییراتی را در روابط خسته کننده ی خود ایجاد کنید، یا یک سیستم مالی جدید را انتخاب کنید. بسیاری از شما به توصیه ی دوستان خود گوش می کنید، استاندارهای اجتماعی را رعایت می کنید و از نکته های تبلیغاتی پیروی می کنید.



مرداد:


فضای ساعات صبح را نمی توان ساده توصیف کرد. مردم اطراف ممکن است هم غرق در تعرفتان کنند و هم باعث سردردتان شوند. ممکن است خودتان تمام کارها را کنار بگذارید و تسلیم احساسات شدید خود شوید.


شهریور:


امروز برای ارتباطات و تبادل اخبار مناسب است. ممکن است در جایی کسی از شما توصیه بخواهد. به هر حال، بسیاری از شما در چندین زمینه دانش دارید. برای کسی لطفی کنید، ولی ادعایتان بیشتر از آن نشود. تلاشتان برای فراهم کردن کمک موثرتر تاثیر معکوس خواهد داشت.


مهر:


یک قرار یا مهمانی که برای امروز است بی سورپرایز نخواهد بود. ممکن است در ارتباط با یک دوست یا معشوقه مشکلاتی را تجربه کنید. ممکن است مشکلات احساسی، مقداری حسادت، یا دعوی مالی پیش بیاید. ذهن ذاتا منطقی شما کمک می کند تصویری عینی از دنیا داشته باشید.


آبان:


محبت یا ثبات که در ذات شماست می تواند به راحتی به جنگی کشنده یا عاملی زندگی بخش تبدیل شود. حتی اگر نمی توانید زندگی را بدون نیمه ی دوم خود تصور کنید، باز هم ممکن است او با شما موافق نباشد. ممکن است دلیل آن این باشد که دارید نیمه ی دیگر خود را مجبور می کنید که طبق قوانین شما زندگی کند و اورا برای تبعیت نکردن از آن به شدت تنبیه می کنید!


آذر:


در نیمه ی اول روز کنجکاوتر و آماده ی اکتشافات بیشتر می شوید. ممکن است به یک مسافرت ناگهانی بروید یا احساسات شدیدی را تجربه کنید. وقتی به جاده یا یک ملاقات می روید حتما ملاحظات امنیتی را رعایت کنید و روی جنبه های مادی همه چیز تمرکز کنید.


دی:


از چیزهایی که دارید لذت ببرید و منابع خود را به هدر ندهید. امروز برای جمع آوری اطلاعات، تعامل داشتن و داشتن مکاتبات بی طرفانه مناسب است. هر چه علایق مالی و احساسی شما قوی تر باشند، دلیل بیشتری نیز خواهید داشت تا یک پروژه را به تعویق بیندازید تا از اشتباه کردن در مسیر آن اجتناب شود.


بهمن:


امروز پر از ارتباطات است، ولی نباید اطلاعات را با خونسردی کنار بگذارید. به خاطر رقابت شدید که هر دو طرف را به سمت حرکت های نادرستی می کشاند ممکن است نتوانید مکالمه ی صلح آمیزی داشته باشید.


اسفند:


به رخدادهای کنونی علاقه نشان می دهید، ولی خیلی آنها را جدی نمی گیرید. چیزهایی که برایتان سختی ایجاد نمی کنند و چیزهایی که تصمیم می گیرید نادیده بگیرید، باعث می شوند دیگران به مشکلات زیادی بخورند.



zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد