اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز یکشنبه 2 شهریور 93

فال روز یکشنبه 2 شهریور 93،فال روز2 شهریور 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته شهریور 93،فال امروز من
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ،فال روزانه



http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز یکشنبه 2 شهریور 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


  

فروردین:


امروز انرژی زیادی دارید. از آنچه دارید بیشترین استفاده را بکنید. سعی کنید پروژه ی منزجرکننده ای که چند وقت است به تعویق انداخته اید را تمام کنید. تمام کارهای ضروری و ناتمامتان را هم تمام کنید. با دوستانتان شب بیرون بروید و نوشیدنی بنوشید. با دیگران ارتباط برقرار کنید.

 

اردیبهشت:


اگر قصد دارید یک دوست قدیمی را صدا کنید و بازهم او را ببینید تصمیم خوبی گرفته اید. میتوانید فقط تلفنی صحبت کنید و یا اینکه در یک رستوران کوچک همدیگر را ببینید. یک غذای خیلی خوب سفارش بدهید و خاطرات گذشته را مرور کنید. اگر جنس مخالف است حتما باید کاری کنید تا مثل قبل اوضاع خوب شود.

 

خرداد:


همه چیز را به روز بعد موکول کنید و به تاخیر بیندازید. اگر کار مهمی نیست ارزش به تعویق انداختن را دارد. امروز به تماس های تلفنیتان بپردازید. امروز تنها کاری که باید بکنید استراحت است تا ذهنتان نیروی تازه بگیرد.

 

تیر:


درحالی که دیگران استراحت می کنند و از روزشان لذت میبرند، شما مجبورید به کارهای خانه و نظافت بپردازید. برای شام امشب تدارکات ویژه ای ببینید. بیرون بروید و برگ ها را جارو کنید. چه روز کسل کننده ای، ولی باید همه کارها را انجام دهید.

 

مرداد:


اگر نیاز دارید به خارج از شهر بروید یک دوست خوب پیدا کنید تا با شما بیاید. به یک رستوران عالی بروید. البته اگر در مسیر جاده باشد بهتر است. حتی می توانید شب هم بمانید و دوستان دیگرتان را هم دعوت کنید. نفس عمیق بکشید، نوشابه بنوشید و تا دیروقت بیدار بمانید.

 

شهریور:


می خواهید دکوراسیئن خانه را عوض کنید؟ فکر خیلی خوبی است. البته از بقیه اعضا خانواده هم نظرشان را بپرسید. البته اگر خانه خودتان است هر کاری که دوست دارید انجام دهید. اتفاقات خوبی بر سر راهتان سبز خواهند شد. در ایمیلتان به دنبال آنها باشید.

 

مهر:


امروز ایده های بزرگ و خیلی خوبی دارید. کسی در زندگیتان هست که با این ایده ها همکاری خواهد کرد. اما افرادی هم هستند که خیلی نسبت به آن بدبین هستند. شاید احساس کنید که جنگ بزرگی در پیش دارید. البته به سازش بپردازید و به آنها بگویید که بگذارند کارتان را بکنید. نورروشنی در افق برای خودتان پیدا کنید.

 

آبان:


داشتن انعطاف تنها را سرپا نگه داشتن و آوردن شادی به رابطه است. اینطوری می توانید از بسیاری تعارضات جلوگیری کنید. اگر همسرتان آزادی بیشتری می خواهد آنرا به او بدهید. خیلی حس تملک نداشته باشید. امروز احساس سرمای بیشتری می کنید. هوا دارد به سمت سردشدن می رود. لباس های زمستانیتان را آماده کنید.

 

آذر:


اگر رابطه تان اخیرا با معشوقه تان به مشکل برخورده است، امروز انرژیتان دوباره احیا می شود. شما خیلی زننده رفتار میکنید ولی اگرمعشوقه تان آنرا کنترل کند خوب است. اگر او نمی خواهد آنگونه که شما می خواهید رفتار کند کمتر سخت بگیرید. به تفریح و بازی بپردازید.

 

دی:


موفقیت نتیجه تمام تلاش هایتان خواهد بود. اگر برای کارتان زمان بگذارید و تمام کارها را به تمامی انجام دهید قطعا موفقیت ازآن شما خواهد بود. بهترین دوستتان امروز ارزش خود را از دست می دهد و ماهیت واقعیش برملا می شود. خانواده تان را سرمایه خود بدانید. امروز و در آینده خانواده تان برایتان فواید خیلی خوبی دارند و خواهند داشت.

 

بهمن:


رویاپردازی خوب است ولی امروز باید به تمام جزییات کوچک زندگیتان برسید. در بعضی شرایط نمی توانید برای تمام کردن پروژه هایتان به همکاران اعتماد کنید، پس خودتان آنها را انجام دهید.

 

اسفند:


امروز به خودشناسی بپردازید و ببینید که و چه هستید. برای یافتن پاسخ ها به درونتان توجه کنید. آنچه پیدا می کنید غافلگیرتان خواهد کرد. امروز به حرف های همسرت و یا معشوقه تان گوش بدهید. درباره اتفاقات امروزش سخن خواهد گفت. گوش شنوای خوبی برایش باشید. ممکن است چیز سورپرایز کننده ای از او بشنوید.




zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد