اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز یکشنبه 26 مرداد 93

فال روز یکشنبه 26 مرداد 93،فال روز26 مرداد 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته مرداد 93،فال امروز من
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ،فال روزانه



http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز یکشنبه 26 مرداد 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

فروردین:


امروز در کارتان پیشرفت زیادی می کنید. اگر محتاط باشید و درمورد هر نکته ی کوچکی در کارها سوال نپرسید، در زمان مقرر همه ی کارها را تمام می کنید. امروز با والدینتان حرف بزنید. بگذارید افراد خانواده بدانند که برایتان مهم هستند و همیشه برای کمک و مشورت آماده هستید.

 

اردیبهشت:


وقتی امروز وظایف کاری و احساسات در خانه با تنش روبه رو شدند، خونسردی خودتان را حفظ کنید. اگر آرام باشید و بگذارید دیگران هم با ضعیت بجنگند می توانید شرایط را به حالت نرمال قبل برگردانید. عقب بایستید و گوش بدهید. کمی سرعتتان را کم کنید و تنها کارهایی را انجام دهید که از شما خواسته شده.

 

خرداد:


قبل از رفتن به سمت یک کار دیگر باید همین الان کارهای موجود را تا اخر تمام کنید. بگذارید همسر و یا همکارانتان این را بدانند. اگر نسبت به کسی که معمولا با او حرف میزنید بی اعتماد شده اید، به این فکر کنید که چه چیزی شما را مضطرب می کند.  اگر می خواهید بفهمید چه میگذرد از دیگران سوال بپرسید.

 

تیر:


به گوشه های تاریک ذهنتان بروید و برای افکار دیوانه کننده ذهنتان نوری بیابید. هرازگاهی برایتان پیش می آید که این افکار تیره در ذهنتان بیدار می شوند و کمی مضطربتان می کنند. با یافتن یک کلمه ی روشنی بخش یاد بگیرید که این افکار را کنترل کنید. برای یافتن پاسخ هایتان می توانید کتاب های روانشناسی بخوانید.

 

مرداد:


اگر تنها از عمیق ترین انرژی های ذهنیتان استفاده کنید، نحوه ی جدیدی از زندگی منتظرتان خواهد بود. شاید بخواهید به دنبال تفکرات فلسفی بیشتری باشید. سعی کنید که ذهنتان را درگیر کنید و یادبگیرید که اطرافتان چه می گذرد. به این نیاز دارید که افکار ذهنی و الگوهای تفکرتان را تغییر دهید. برای مدیریت استرستان منعطف و تغییر پذیر باشید. فکر کنید، انقدر خرافاتی نباشید.

 

شهریور:


اگر امروز می خواهید کله شق باشید، خیلی خوب است. امروز روز ایده ها و مکالمات است. شاید ببینید که بین اطرافیانتان جروبحث وجود دارد. با جریان حرکت کنید و ببینید چه می شود. خواهیددید که با دیدن جروبحث ها و نزاع های دنیای اطرافتان افکار و ذهنتان تعالی می یابد. در مورد چیزهایی که مردم به دنبالشان هستند آگاهی پیدا کنید. حسس ششمتان امروز خیلی قوی شده است.

 

مهر:


امروز برای حل کردن یک مشکل خیلی بزرگ شما بهترین فرد هستید. حتما امروز آن را حل کنید تا وضعیت بدتر نشود. اگر به کمک نیاز دارید از دوستانتان درخواست کنید که اگر ایده ای دارند به شما بگویند. امروز برای انجام دادن کارها روز سختی است. سعی کنید در اداره تان مخفی شوید و تلفنتان را جواب ندهید.

 

آبان:


با حداکثر توانتان ایده های بزرگتان را آزمایش کنید و کارهای بی ارزش دنیوی را کنار بگذارید. ظرف ها را بشویید ولی طی زدن کف را فراموش کنید. آنرا به فردا موکول کنید. مراقب شرایط مالی خانواده باشید تا مطمئن شوید که برای ریختن بنزین پول کافی دارید.

 

آذر:


پیشرفت خوبی در کارتان کرده اید اما هنوز هم با همکاران ومقامات بالاتر مشکل دارید و این باعث شده کمی درمانده شوید. در جروبحث های کاری جبهه نگیرید و از خاله زنک بازی ها و سخن چینی دوری کنید. بی طرف باشید. چند روز گوشت نخورید.

 

دی:


امروز در زندگی خانوادگیتان حسادت دیده می شود. اگر بدانید که مشکل کجاست می توانید از شرایط جان سالم به دربرید. موانع کاری تبدیل به موقعیت هایی می شوند که پاسخ هایی برایتان پیدا می کنند که کمی غیرطبیعی به نظر می رسند. امشب به باغچه می رسید؟ رسیدن به کار باغچه برایتان خیلی خوب خواهد بود.

 

بهمن:


شاید بفهمید که بین دوستانتان فرد دغلی وجود دارد. به بعضی از آنها و همچنین ظرفیت هایتان اطمینان دارید و تصمیم قاطع دارید که به آنچه می خواهید برسید. امشب اشتهایتان را کنترل کنید. نباید بیشتر از حد توانتان بخورید و قطعا باید بگذارید معشوقه تان هم به خودش برسد. فرداروز بهتری خواهد بود.

 

اسفند:


قدرتی که در جذب دارید امشب کسی را مغلوب خواهد کرد. ممکن است کسی را بیابید که کاملا مناسب شماست. روابط دوستانه ای پیدا کنید که در آینده به شما کمک خواهند کرد. ویژگی خجالتیتان را حذف کنید و برای چیزی که نیاز دارید درخواست کنید.



zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد