اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس سرکاری 93،اس م اس سرکاری،اس ام اس سرکاری 1393،اس ام اس سرکاری خنده دار،اس ام اس خنده دار سرکاری 93،اس ام اس باحال سرکاری،اس ام اس جدید خنده دار سرکاری،اس ام اس جدید سرکاری 93،اس سرکاریی،اس سرکاری 93،اس سرکاری 1393،پیامک سرکاری ،پیامک جدید سرکاری 93


sms-funy



سه روش فرشته شدن:

۱···

۲···

۳···

چیه؟

تو آدم شو فرشته شدنت پیشکش!!!

والا به خدا

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

تو پایان هر جستجوی منی

.

.

.

گوگل

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

卂妝十夾太乗乗¥乗醂煅排埔泄覯狿母 墄嫺媯覛毎廿 卄廾丸毋忒娉溈毋牀姆才 媯覛毎廿 卄廾丸毋忒娉溈毋牀姆才 媯覛毎廿 卂妝十夾太乗䅈乗¥

خدا به دادمون برسه إن شاء الله شایعه باشه :(


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب
 
 

هیچ میدونستی اکثر تصادفات ...

.

.

.

هنگام رانندگی رخ میده ؟؟؟

نه خدایی میدونستی ؟؟؟

حالا بدون !!!

باز بگو به فکرت نیستم !!!

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

کی میدونه شباهت توت فرنگی با شاتوت چیه؟

.

.

.

خب معلومه ...جفتش دهن ادم رو آب میندازن

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

لباس ها در اب کوتاه میشوند و برنجها دراز...

در درازی زندگی لباس باش و در پهنای ان برنج.

اگر عمق این پیام را نفهمیدی بدان که تنها نیستی منم نفهمیدم :|

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

از اونجایی که شتر در خواب بیند پنبه دانه،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خودم دونستم بیدارت کنم! آخه داشتی بالشتتو می خوردی!

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

سلام ….

تو رو خدا ببخش …

نمی خواستم این موقع شب بیدارت کنم …..

واقعاً ببخش ….

سعی کن درکم کنی …

من موبایلم گم شده زنگ بزن به گوشیم تا ببینم کجاست !. شرمنده ام

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

این اس ام اس رو تا دو روز نخون

.

.

میگم نخون

.

.

نرو پایین

.

.

بیخیال شو

.

.

نه نمیشه بهت اعتماد کرد همون دو روز دیگه بهت میدم

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

با این که این همه اسکل شدی هنوزم حاضر نیستی شبا گوشیتو خاموش کنی ؟

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

نمی دونم چرا شبا احساس عشق و علاقه در من خیلی زیاد میشه ! دلم نیومد اینو بهت نگم!!

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

کبوتر عشق که عاشقانه پر می گشود و عاشقانه لانه می ساخت رو یادت هست؟

.

.

.

آخی طفلی گربه خوردش :))

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

سلام ببخشید مزاحمتون شدم میخوستم ببینم کمک فنر. ماشین بیگلی بیگلی چی بود که گوریل انگوری روش مینشست؟

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

یه سوالی هست بدجور ذهن منو مشغول کرده،‏ منفی جمله ی‏"من دارم میرم‏" چی میشه؟

1.من دارم نمیرم؟

2.من ندارم میرم؟

3.نه من دارم میرم؟

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

انقدر بدم میاد از اینایی که...

.

.

.

.

.

.

.

نقطه میزارن بیای پایین , ادامه مطلبو ببینی...

خب مرتیکه هرچی میخوای بگی همون بالا بگو دیگه !

مریضی مگه ؟؟ :|

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

با سلام خدمت شما

.

.

.

خداحافظ خدمت شما

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

این ناقُلا، بهترین ناقلا، شکل ناقلا، سر ناقلا، کار ناقلا، گذاشتن ناقلا، یه ناقلا، بدجنسه ناقلا !!!

(ناقُلا رو حذف کن & دوباره بخون )

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

دقت کردین؟؟

.

.

.

آفرین! این نشون میده دقت کردین! دقت خیلی چیزخوبیه،دقت کنین،دقت! :))))

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

الان داشتم تو آینه قیافمو نگاه میکردم...

حتما خوابت هم میاد، پس خلاصه اش میکنم واست...

.

.

.

فَتبـــارکَ اللهَ اَحسنُ الخــــالقین...

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

میگم...

دلم برا پاریس تنگ شده...

خیلی وقته نرفتم، دقیقا از روزی که به دنیا اومدم :|

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

نعمت چیست ؟!

.

.

.

وجود من تو اددلیست مخاطبینت

به همین برکت قسم

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

من اعتراف میکنم ...

.

.

.

که الآن سرکاری... ببخشید دیه.. اعترافم بود...

.

اس ام اس سرکاری جدید 93

اس ام اس خنده دار سرکاری 93
.

درسته خوشگلو خوش تیپ نیستم....

اما در عوضش دوست داشتنى وتودل برو هم نیستم :|

بگیر بخواب ولش...



zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد