اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز پنجشنبه 19 تیر 93

فال روز دوشنبه 19 تیر 93،فال روز19 تیر 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته تیر 93،فال امروز من
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ



http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز دوشنبه 19 تیر 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


 

 

فروردین:


امروز امور مالی مستلزم تمام هوشتان هستند. اگر می خواهید کاری کنید بهتر است قبل از هرگونه سرمایه گذاری تمام نکات مثبت و منفی انرا درنظر بگیرید. ممکن است امروز در یک چرخه ی رقابتی قرار بگیرید و تمام مسایل مالی به خودتان بستگی دارد. پول خرج نکنید.

 

اردیبهشت:


کاملا در مسیری قرار گرفته اید که می خواستید. درمورد تمام حرکت هایی که کرده اید خیلی هیجان زده هستید. متاسفانه همه درمورد کارهایتان هیجانزده نیستند. آنها باور ندارند که از پس آن برمی آیید و فکر می کنند که مثل همیشه شکست خواهید خورد. چه ضربه ای برایتان است! نگذارید که این مساله متوقفتان کند. شاید آنها فقط درمورد موفقیت های آینده تان حسود هستند.

 

خرداد:

امروز شرایط غیر عادی برایتان پیش می آید و احساس می کنید که گویی در مسیر اشتباهی قرار گرفته اید. این اتفاق فقط وقت هایی پیش می آید که شروع به یک مسافرت می کنید که زندگیتان را تغییر می دهد. همیشه برایتان شرایط سورپزایز کننده وجود دارد. می دانید که این مسیر کمی ناهموار است، ولی به راهتان ادامه دهید. به زودی اوضاع ارام می شود.

 

تیر:


امروز مراقب باشید و صبور باشید. امروز خیلی احساس بی قراری می کنید و تقریبا به سرحد جنون رسیده اید. فقط با جریان حرکت کنید. خودتان را از شرایطی که در خانه رخ می دهد دور نگه دارید. خودتان را انقدر درگیر ایده ال کردن همه چیز نکنید که از احساساتی که باید ارام شوند غافل شوید. امروز کیفیت از میزان و عجله برای انجام دادن وظایف خیلی مهم تر است.

 

مرداد:


امروز کاریزما دارید و می بینید که تحسینگران های جدیدی را به سوی خود جذب می کنید. می خواهید که با حسود کردن معشوقه تان زندگی عشقیتان را کمی پرحرارت کنید. گزینه هایی برای سرگرمی وجود دارند و شاید بخواهید که بیش از پیش متعهد به کسی که مال شماست باشید. امروز به سلامتیتان توجه داشته باشید. اگر ورزش کنید انرژی بیشتری خواهید داشت.

 

شهریور:


امروز قرار است برایتا خیلی رمانتیک و اجتماعی باشد. وقتتان را با عشقتان می گذرانید و همه چیز تا سرحد نقطه جوش حرارت می یابد. احساساتتان را بیان کنید و مصر باشید. برای شاد کردن معشوقه تان تلاش کنید. اگرهم مجرد هستید، با کسی که تازه وارد زندگیتان شده بیشتر آشنا شوید. مراقب تعهداتتان باشید. ممکن است کمی نگران کارتان باشید، ولی توجهی نکنید.

 

مهر:


ناراحت کننده است که بفهمید اوقاتی از گذشته تان همیشه با شما مانده اند. امروز توان این را بیابید که از شرشان خلاص شوید. شاید یک معشوقه قدیم به زندگیتان به طور موقت برگردد، ولی از یاد نبرید که چرا از او جدا شدید. شاید هم تصمیم بگیرید که فراموش کنید.

 

آبان:


انقدر درگیر کارتان نشوید که دیگر افراد زندگیتان را در نظر نگیرید. مطمئنا وظایف و کارهایتان نسبت به زمانی که کارتان را آغاز کردید تغییر کرده اند و شما هم نیاز دارید که با تمام شرایط غیرمنتظره تغییر کنید. امروز غرایز تربیتان به شدت به چالش کشیده می شوند. آن ها را شخصا انجام ندهید.

 

آذر:


پیامتان را واضح منتقل کنید. شاید کمی غافلگیر شوید از این که بدانید وقتی از کلمات سنگین و قلنبه استفاده می کنید دیگران منظورتان را متوجه نمی شوند. به رخ کشیدن هوش و دانشتان خیلی لذت بخش است، ولی در هنگام تدریس در گروه های کوچک، نکته کلیدی لغات آسان تر و زبان روان است.

 

دی:


همیشه می خواهید که درخدمت کسانی باشید که به کمک و مشورت نیازدارند. این را هم درنظر بگیرید که شاید آنها از شما سوء استفاده می کنند. ممکن است دیگران قصد داشته باشند کاری کنند که تمام کارهایشان را شما انجام دهید. مهربانی نتیجه خیلی خوبی دارد. عقب بایستید و به موقعیت نگاه کنید. شاید متوجه شوید که بیشتر تخریب می کنید تا خوبی!

 

بهمن:


شاید کشف کنید وقتی که مردم نمی توانند حرفتان را بفهمند چقدر حرف زدن با آنها سخت می شود. شاید بهتر باشد که قبل از حرف زدن افکارتان را ترجمه کنید! ایده هایتان را به دیگران بدهید و از دیگران هم ایده هایی را که مناسب کارتان است بگیرید. کارهایتان را به سرعت تمام تکمیل کنید. نیاز به این پیدا می کنید که امروز عصر یک پروژه دیگر را آغاز کنید.

 

اسفند:


شاید امروز متوجه شوید که کار منبع اصلی استرس و نگرانیتان است. احساس کفایت نمی کنید. انتظارات زیادی از شما می رود و حواس پرتی ها زمانتان را از شما سلب می کنند. برنامه ریزی داشته باشید و آنرا حفظ کنید. نمی خواهید که قرارهای مهم کاری و کارهای ضروریتان را فراموش کنید. اینکه کارهای ضروریتان را فراموش کنید برایتان منبع نگرانی و استرس عمیقی خواهد بود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد