اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز چهارشنبه 11 تیر 93

فال روز دوشنبه 11 تیر 93،فال روز11 تیر 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته تیر 93،فال امروز من
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ



http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز دوشنبه 11 تیر 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


  

فروردین:


باید زندگی فعالی داشته باشید. این بهترین راه است که ذهنتان را از افکار و روابط آزار دهنده منحرف کنید. امروز برای کارهای در حال اجزا مطلوب است. ممکن است در مکان هایی قرار بگیرید که به مدت زیادی در آنجا نبوده اید یا کسی را ببینید که برای سالها وی را ندیده اید.


اردیبهشت:


امروز برایتان سخت است که با جریان اتفاقات همگام باشید. برایتان مفید است که به مسافرت های کوتاه و مکالمات سریع بپردازید. اگر در بهترین وضعیت خود نیستید نباید سعی داشته باشید که در رقابت با رقبا خیلی بهتر عمل کنید.


خرداد:


باید به باشگاه، استخریا پیاده روی صبحگاهی و یا یک پیاده روی سریع بروید آنها را تبدیل کنید به یک برنامه ی روزمره برای خود. فعال بودن و کارایی داشتن در حل مسایل اخیر خیلی کمکتان می کند.


تیر:


امروز ممکن است مرتب آزرده شوید. ممکن است در خطر این باشید که با اسناد مشکلاتی پیدا کنید و یا در حین مسافرت به مشکلاتی بر بخورید. نباید با عجله هیچ گونه گزارش یا سند مهمی را فایل بندی کنید.


مرداد:


تمام فرصت ها فراهم شده تا امروز موفقیت زیادی را کسب کنید. تا هنگام عصر احساس خوبی دارید و روحیه تان بالاست. یک ملاقات یا مسافرت برنامه ریزی نشده می تواند بسیار آرام و موفقیت آمیز باشد. بااین حال، موفقیت اصلی شما در امروز می تواند پیروزیتان در برابر منفی اندیشی و نداشتن عزت نفس باشد.


شهریور:


همیشه تمایل به این دارید که از اطرافیان تقاضای مشورت کنید و هیچ وقت هم با انها موافق نیستید. در نتیجه، تعاکلتان ممکن است تبدیل شود به یک جروبحث و شما هم پیروز نخواهید بود. امروز بهترین موقع برای ایجاد برنامه های بلند مدت نیست.


مهر:


امروز همراه دایمی شما احساس عدم آسایش خواهد بود. ممکن است با مدیریت، شرکا، دوستان و مشتری های خود کمی اختلاف پیدا کنید. شکست هایتان می تاند در عدم سلامتی، عصبی بودن و حساس بودنتان ریشه داشته باشد. برای امروز هیچ چیز مهمی را برنامه ریزی نکنید.


آبان:


هیچ وقت اضافی برای تفکرات بی خود و نگرانی های عمیق ندارید. امروز برای کشف خطاهای ریزی که در حین عجله داشتن یا در نتیجه ی نداشتن دانش کافی رخ داده مناسب است. در عجله نباشید که اشتباهات را تصحیح کنید. در غیر این صورت دردسرهای بیشتری را ایجاد خواهید کرد.


آذر:


امروز هر تلاش باارزشی از طرف شما با یک مانع روبه رو خواهد شد. نسبت به گفته ها و کنایه ها حساسید. ممکن است به سادگی با یک نصیحت یا هشدار از تعادل خارج شوید. از خارج به نظر با جسارت و شاد می آیید، ولی از درون بسیار محتاط و حتی گاهی بزدل هستید.


دی:


امروز قادر نخواهید بود که هر چیز کوچکی را پیش بینی کنید. حتی محتاط ترین شما هم در خطر این خواهید بود که اشتباهات فنی داشته باشید. هیچ گونه مذاکره، مشاوره، و سخنرانی عمومی را برنامه ریزی نکنید (بویژه اگر اولین بارتان است). تلاشتان برای داشتن یک مکالمه ی آرام با خانواده یا همسرتان شکست می خورد.


بهمن:


امروز برایتان خیلی پرمشغله و پردردسر خواهد بود. یک مسافرت ضروری ممکن است پیش بیاید. بعضی افکار و ارتباطات برایتان دردناک هستند. اگر تلاش هایتان نتیجه نداده است ناامید نشوید. اشتباهاتتان را تحلیل کنید و سعی کنید انها را تکرار نکنید.


اسفند:


بسیاری از شما مشغول امور خانوادگی و کاری خود خواهید بود. وقتی نوبت به امور مالی می رسد، اشتباهات ناامید کننده و موفقیت هر دو امکان پذیر هستند. متمرکز باشید و نگذارید خاطرات، نگرانی ها و مکالمات گاه و بی گاه پریشانتان کنند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد