اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز دوشنبه 1 تیر 93

فال روز دوشنبه 1 تیر 93،فال روز1 تیر 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته تیر 93،فال امروز من
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ



http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز دوشنبه 1 تیر 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


  

فروردین:


امروز ایده های درخشانتان باید تست شوند تا ببینیم چقدر درست و واقع بینانه هستند. شاید کشف کنید که بعضی از برنامه هایتان غیرممکن هستند. دلایل آنها ممکن است ریشه در شرایط پیش بینی نشده و عادت های بدتان داشته باشند.


اردیبهشت:


اوایل روز به سادگی توسط یک سراب گول می خورید، ولی هرچه به عصر نزدیک تر می شوید در نهایت از آسمان به زمین بر خاهید گشت. الان کارایی شکست ناپذیر شما دوباره به شما برمی گردد. این کارایی همیشه شما را از به هدر دادن تلاش هایتان برای رفتن به دنبال اهداف واهی نجات داده است.


خرداد:


نباید هیچ گونه جروبحث و دعوای قدیمی را دوباره احیا کنید – آنها دیگر هیچ ربطی به شما ندارند. اگر یکی از شرکا برنامه یا قراردادی جدید و اساسی پیشنهاد کرد، کمی در پاسخ دادن صبر کنید. به زودی شرایط تغییر می کند و اولویت هایتان نیز همراه با آن عوض می شوند.


تیر:


امیدهای پنهانی که دارید به سختی به واقعیت می پیوندند. شاید انتظارات بسیار بالایی از خود، دیگران یا شرایط داشته اید. نیمه ی دوم روز احتمال یک نزاع خیلی بد قوی تر می شود. این نزاع می تواند زندگیتان را تغییر دهد.


مرداد:


در نیمه ی اول روز شما به استقلال شخصی خود بازمی گردید و در جست و جوی خوشبختی ادامه می دهید. ممکن است بهای زیادی به چیزهایی مثل دوستی، عشق، آزادی، انسانیت، قدرت کلمات یا تحصیلات عالی بدهید.


شهریور:


برای امیدهای تحقق نیافته گریه نکنید. مسیری که انتخاب می کنید به بن بست می رسد – نمی توانید آنرا ببینید؟ در نیمه ی دوم روز مردم مختلفی اطرافتان هستند و ایده های سازنده ی بیشتری در ذهنتان متولد می شوند.

مهر:

 

آغاز روز برایتان بسیار نوید بخش خواهد بود. به مکان های جالب بروید، با مردم در تماس باشید و فکرتان را تغذیه کنید. حتما با افراد بانفوذ ارتباط برقرار کنید – این می تواند در آینده ی نزدیک برایتان خیلی مفید باشد.


آبان:


باید امروز صبح از گرفتن تصمیم های مهم اجتناب کنید. ممکن است مجبور شوید خرج زیادی کنید. این شمایید که نمی خواهید که اجازه ندهید ولخرجی و رفتارهای بی محدودیت بر شما غالب شوند حتی اگر شرایط ملزمتان کند.


آذر:


در نیمه ی اول روز زندانی نیازها خواسته های خود می شوید. شاید بگویید که به خاطر کسی این کارها را می کنید، لی در واقعیت فقط به خودتان و فقط خودتان اهمیت می دهید. بسیاری از شمتا ممکن است امیدهای غیرمنطقی داشته باشید و بیش از حد سخاوتمند و حساس باشید.


دی:


هنگام عصر مستعد نظم در چیزی و آشوب کامل در چیز دیگر می باشید. در این افراط و تفریط ها نباشید. – نتایج می تواند پیش بینی نشدنی و دردناک باشند. برای اجتناب از اشتباه کردن، نگگذارید احساسات شما را هدایت کنند و در لحظه هیچ تصمیمی نگیرید.


بهمن:


روحیه ی جمع گراییتان شما را تحریک می کند. بااین حال حتی مشتاق ترین شما هم نمی تواند تاابد این طور بمانند. سعی نکنید کارهای غیرممکن بکنید. یک یا چند گزینه ی مطلوب را انتخاب کنید. هرگونه ارتباط غیرضروری و ایده ی غلط را کنار بگذارید. در غیر این صورت ناامیدتان می کنند.


اسفند:


هدف امروز برای شما این است که دیدگاه واضحی برای آینده شکل دهید. این تنها در صورتی ممکن می شود که انتخاب کنید ایده های غیرواقع گرایانه و کارهای بیهوده ی مختلف را قربانی کنید. چیزی که الان به آن نیاز دارید این است که نه تنها از شر وسایل قدیمی، بلکه از شر اصول پیشین، دوستی های به در د نخور و اهداف بی ارزش نیز خلاص شوید.



منبع:zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد