اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس بی معرفتی اردیبهشت 1393

اس ام اس بی معرفتی،اس ام اس بی معرفتی 93،اس ام اس بی معرفتی 1393،اس ام اس بی معرفتی اردیبهشت 93،اس ام اس بی معرفتی رفیق،پیامک بی معرفتی،پیامک بی معرفتی 93،پیامکبی معرفتی 1393،پیامک بی معرفتی اردیبهشت 93

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/SMS3.jpg

در رفاقت با وفا بودن شرط مردانگی است / ورنه با یک استخوان صد سگ رفیقت می شوند

.

اس ام اس بی معرفتی

اس ام اس بی معرفتی 93

.

چندی ست که بیمار وفایت شده ام / در بستر غم، چشم به راهت شده ام / این را تو بدان گر بمیرم روی / مسئول تویی که من فدایت شده ام

.

اس ام اس بی معرفتی

اس ام اس بی معرفتی 93

.

شنیدم سخن ها ز مهر و وفا ، لیک

ندیدم نشانی ز مهر و وفایی

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/1376774703.388554_AIwiw5nf-300x75.gif

  

.

اس ام اس بی معرفتی

اس ام اس بی معرفتی 93

.

خوشا آنان که در بازار گیتی خریدار وفا بودند و هستند

خوشا آنان که در راه رفاقت رفیق با وفا بودند و هستند . .

.

اس ام اس بی معرفتی

اس ام اس بی معرفتی 93

.

به بزرگی گفتم زندگی چند بخش است ؟ گفت : دو بخش ، کودکی و پیری ،گفتم : پس جوانی چه شد ؟ گفت : با بی وفایی ساخت با عاشقی سوخت و با جدایی مرد

.

اس ام اس بی معرفتی

اس ام اس بی معرفتی 93

.

من از بازی نور در  وادی بی قلب ظلمت ها نمی ترسم

من از حرف جدایی ها
مرگ آشنایی ها
من از میلاد تلخ بی وفایی ها می ترسم

.

اس ام اس بی معرفتی

اس ام اس بی معرفتی 93

.

نگاهم کرد پنداشتم دوستم دارد. نگاهم کرد در نگاهش هزاران شوق عشق را خواندم. نگاهم کرد دل به او بستم. نگاهم کرد اما بعدها فهمیدم فقط نگاه میکرد

.

اس ام اس بی معرفتی

اس ام اس بی معرفتی 93

.

از او که رفته نباید رنجشی به دل گرفت

آنکه دوستش داریم همه گونه حقی بر ما دارد

حتی حق آنکه دیگر دوستمان  نداشته باشد

نمی توان از او رنجشی به دل گرفت

بلکه باید تنها از خود رنجید

که چرا باید آنقدر شایسته ی محبت نباشیم که دوست ما را ترک کند ...

و این خود دردی کشنده است ...

.

اس ام اس بی معرفتی

اس ام اس بی معرفتی 93

.

زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم اما گریه به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم.....تو نیز به من آموختی چگونه دوست بدارم اما به من نیاموختی که چگونه تو رو فراموش کنم

.

اس ام اس بی معرفتی

اس ام اس بی معرفتی 93

.

اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند! اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست! اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می خواهد

.

اس ام اس بی معرفتی

اس ام اس بی معرفتی 93

.

خیلی ها نفرین میکنن ... تلافی میکنن... اما نه ... نفرین من ... الهی اونی که دوستش داری تنهات نذاره ... تلافی من .... میرم تا به اون برسی ... سره راهت نباشم ... راستی ... قد من دوست داره ...؟

.

اس ام اس بی معرفتی

اس ام اس بی معرفتی 93

.

خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش ؛ یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه

.

اس ام اس بی معرفتی

اس ام اس بی معرفتی 93

.

یادت باشه که یادم بیاری که یادت بدم که یاد بگیری که همیشه به یادتم و یادت هیچ وقت از یادم نمیره . . .  این یادت نره . . .

.

اس ام اس بی معرفتی

اس ام اس بی معرفتی 93

.

زر اس ام اس

یک نصیحت: مواظب خودت باش! یک خواهش: اصلاً عوض نشو! یک آرزو: فراموشم نکن! یک دروغ: تورو دوست ‏ندارم!!، یک حقیقت: دلم برات تنگ شده

.

اس ام اس بی معرفتی

اس ام اس بی معرفتی 93

.

زمان ! به من آموخت که : دست دادن معنی رفاقت نیست ... بوسیدن قول ماندن نیست ... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست ...

.

اس ام اس بی معرفتی

اس ام اس بی معرفتی 93

.

زر اس ام اس

وه چه خوب آمدی صفا کردی
چه عجب شد که یاد ما کردی؟
بیوفایی مگر چه عیبی داشت
که پشیمان شدی وفا کردی؟

.

اس ام اس بی معرفتی

اس ام اس بی معرفتی 93

.

یاران به خدا که بی وفایی مکنید

با عاشق دلخسته جدایی مکنید

یا آن که وفا می کنید تا آخر

یا آنکه از اول آشنایی نکنید

.

اس ام اس بی معرفتی

اس ام اس بی معرفتی 93

.

 تو را برای وفای تو  دوست می دارم، و گرنه دلبر پیمانه شکن که فراوان است...

.

اس ام اس بی معرفتی

اس ام اس بی معرفتی 93

.

کلاس عشق ما دفتر ندارد شراب عاشقی ساغر ندارد بدو گفتم که مجنون تو هستم هنوز آن بی وفا باور ندارد

ZARsms.net

NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد