اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

پیامک زیبا اردیبهشت 93

اس ام اس زیبا،اس ام اس زیبا 93،اس ام اس زیبا 1393،اس ام اس زیبا اردیبهشت 93،پیامک زیبا،پیامک زیبا 93،پیامک زیبا 1393،پیامک زیبا اردیبهشت 93،پیامک زیبا اردیبهشت 1393

 

زیبا ترین پــازِل دنیاست
وقتی فاصله ی بین انگشتانم
با انگشتان ” تــــو ” پر میشود . . .
.
اس ام اس زیبا 93

پیامک زیبا 93
.
دو قلب دارم!
یکی در طرف چپ و دیگری در طرف راست
آغوشت را تنگ تر کن
من این تن ، دو قلب را دوست دارم . . . !

.
اس ام اس زیبا 93

پیامک زیبا 93
.
این روزا از هر دستی که بدی
از همون دست بدهکار میشی !

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/1376774703.388554_AIwiw5nf-300x75.gif

 

 

.
اس ام اس زیبا 93

پیامک زیبا 93
.
تو فقط مرد من بمان
من هم قول می دهم تا ابد بانوی تمام لحظاتت باشم . . .
.
.
.
پیامک زیبا اردیبهشت 93
هر موقع اومدیم برای یکی ارزش قائل شیم
قبلا توسط یه نفر دیگه قیمت گذاری شده بود !
.
اس ام اس زیبا 93

پیامک زیبا 93
.
این خیره ماندن ها به ساعت های دیواری
تمرین برای روزهاییست که میدانم “نمی آیی” . . .
.
اس ام اس زیبا 93

پیامک زیبا 93
.

زر اس ام اس

چراهایت جواب ندارد !
“دوستت دارم”
دلیل نمی خواهد . . .
.
اس ام اس زیبا 93

پیامک زیبا 93
.
آه است خیابان به خیابان به لبم
از این همه بی تفاوتی در عجبم
تو مثل مسافری که دیرش شده است
من مثل چراغ قرمز نیمه شبم !
.
.
.
اس ام اس زیبا اردیبهشت 93
اگرچه در ثانیه های زندگیت حضور ندارم
اما دعایم همیشه همه جا با توست
.
اس ام اس زیبا 93

پیامک زیبا 93
.
ارزش قلب به عشق ، ارزش سخن به صداقت ، ارزش چشم به پاک
ارزش دوست به وفاست ، ولی ارزش تو به اندازه تمام دنیاست . . .

.
اس ام اس زیبا 93

پیامک زیبا 93
.
باغبانی پیرم ، که به غیر از گل ها از همه دلگیرم
کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است
عده ای بی خبرند ، عده ای کور و کرند ، اندکی هم پکرند
و میان رفقا ، عده ای همچو شما تاج سرند . . .
.
اس ام اس زیبا 93

پیامک زیبا 93
.

ZARsms.net

پاییز سرد

درختان دلم را گرم کردند
“زرد” ، “قرمز” ، “نارنجی”
زمستان در راه است
تو میتوانی دلم را گرم کنی ؟
درختان فقط پاییز را دوام آوردند
.
اس ام اس زیبا 93

پیامک زیبا 93
.
مدتهاست در آینه نگاه کردن به تو را تمرین می کنم
برای روز مبادا
شاید روزی با تو چشم در چشم شدم . . .
.
اس ام اس زیبا 93

پیامک زیبا 93
.
تمام خوبی ” عشق ”
به اینست که وقتی تو نیستی
خواب از گلوی چشمانم پائین نرود
لبخند بر لبانم جاری نشود و
دستانم مدام بهانه ی تو را بگیرند !
.
اس ام اس زیبا 93

پیامک زیبا 93
.
به سلامتی بازی های کامپیوتری که یادم دادن
هر وقت دشمن دیدم یعنی دارم راهو درست میرم !
.
اس ام اس زیبا 93

پیامک زیبا 93
.
به سرم اگر شلیک کنند
جای خون …
فکر تو میپاشد به دیوار !
.
اس ام اس زیبا 93

پیامک زیبا 93
.
ﺧـــــﻂ ﻋﻤــﺮﻡ ﮐــــــﻒ ﺩﺳـــﺖ ﻫـﺎﻳـﻢ ﻧﻴﺴـــﺖ
ﺑـﻪ ﻓـﺎﻟﮕﻴــﺮ ﺑﮕــﻮ :
ﺭﺩِ ﭘـﺎﻫـﺎﻱ ِ
ﺗـــﻮ ﺭﺍ ﺑﺒﻴﻨـــﺪ

 NAZAR

منبع:ZARsms.net



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد