اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز سه شنبه 2اردیبهشت 93

فال روز سه شنبه 2اردیبهشت 93،فال روزانه،فال امروز من،فال امروز من چیست،فال ایام هفته ،فال روز تولد،فال ماه تولد،فال روز 2 اردیبهشت 93

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز سه شنبه 2 اریبهشت 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

فروردین:


بهره ی زیادی از امروز نمی برید. ممکن است با مسئولیت های اضافه، فشار کاری کسی دیگر، درگیری بی خود، ناتوانی در تمرکز و آشوب در همه چیز مواجه شوید. شوروشوقتان در حال کم شدن است و هیچ کاری درباره ی آن نمی توانید بکنید.


اردیبهشت:


فضای پایدار امروز پیشینه خارق العاده ای برای برگشت به ریتم نرمال زندگی فراهم می کند. روزتان در دیگر جنبه ها نی پر ز موفقیت خواهد بود. باید مطمئنتان کنیم که همراه با کسب و کار، فرزندان و زندگی عشقیتان همه چیز بهتر خواهد شد.


خرداد:


امروز انرژیتان کم است. بعلاوه تمایل به هدر دادن این انرژی کم نیز دارید. جروبحث نکنید و از خود یا افراد اطرافتان انتظار زیاد نداشته باشید. تلاشتان برای درگیر شدن در همه چیز ممکن است منجر به خستگی، احساس ناخوشی و نداشتن تمرکز می شود.


تیر:


امروز کاراییتان با عطشتان برای تنوع، بویژه در نیمه اول روز، ترکیب می شود. در تلاشتان برای یافتن ماجراجویی، ممکن است سفری را با یک هدف شروع کنید که خوب تعریف نشده است. همچنین ممکن است تمرکزتان روی یافتن اطلاعات اضافه باشد.


مرداد:


ممکن است در کیف پول و حساب بانکیتان آشوب به پا شود، بویژه در حساب های ارزیتان. سعی نکنید که از این اختلال دور شوید. همچنین هیچ کار بی حسابی را انجام ندهید زیرا شرایط بدتر خواهد شد.


شهریور:


قالب ذهنی و سلامتی جسمانی امروز تاثیر بزرگی روی کارهایتان دارند. همچنین فضای خانه و شرایط روابط خانوادگی تاثیر قوی روی شما خواهند داشت. ممکن است با والدین، افراد دیگر، مدیریت، همسر و غیره مشاجره کنید.


مهر:


روشن فکری که ویژگی شماست به راحتی توسط نگرانی های مخفیتان سد می شود. ممکن است درمورد زیادی جزییات واضح یا مسایل مخفی که به انها علاقه دارید احساس عدم قطعیت کنید.



آبان:


امروز صبح ممکن است خودتان را در حالتی بیابید که که به سمت دیگران یا دانش کشیده می شوید. ممکن است بی هیچ دلیلی چرخه اجتماعی معمول خود را گسترش دهید. ممکن است چیز جالبی یاد بگیرید یا با یک فرد جالب آشنا شوید.


آذر:


نیمه اول روز برای شما مفیدتر است. به منظور اجتناب از افزایش مشاجرات حرفه ای و استاد باشید و سیاست داشته باشید. از امروز استفاده کنید تا جزییات بیشتری را به برنامه قدیمیتان اضافه کنید یا درمورد ایده های خودتان یا افراد دیگر با افراد مخالف بحث کنید.


دی:


امروز پیروی از برنامه سفت و خشک مشکل ساز خواهد بود. کارتان در هنگام روز ممکن است محدود به ساعات کاری نباشد. ممکن است بیشتر از کار واقعی درگیر ارتباطات باشید. ملاقات های کاری با تعداد زیادی شرکت کننده ممکن است نتایج مورد انتظار نداشته باشد.


بهمن:


وقت خوبی برای تخیلات آزاد و گسسته نیست، ولی وقت خیلی خوبی برای آزمایش کردن ایده های عجیب است. یاد بگیرید که بصورت انتقادی فکر کنید. این کمک می کند که از اشتباهات ناامید کننده قبل از وقوع اجتناب کنید. اگر الهامات شما توسط ملاحظات عملی صورت می گیرد به احتمال زیاد به اندازه کافی قوی نخواهند بود.


اسفند:


امروز برای آغاز های جدید یا برنامه های جدید مناسب نیست. کمال گرایی درونی، قطع ارتباط با واقعیت و نداشتن ثبات و دقت ممکن است ریشه ی تمام مشکلاتتان باشند. ممکن است یکه بار دیگر از شریک، معلم، یک هدف تعیین شده یا یک محل اقامت انتخاب شده ناامید شوید.



منبع:zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد