اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز دوشنبه 1 اردیبهشت 93

فال روزانه ،فال ایام هفته ،فال امروز من،فال امروز من چیست،فال قهوه،فال حافظ،فال ماه تولد،فال روز تولد،فال روز دوشنبه 1 اردیبهشت 93



http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز دوشنبه 1 اردیبهشت 93



برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید



فروردین:


برنامه امروز شما بستگی به این دارد که دوست دارید تابع و فرمانبردار باشید و یا هدف دارید که موقعیت مدیریتی داشته باشید. در حالت اول، باید فقط کارتان را بکنید و از رفتن سمت رییستان اجتناب کنید. از هرگونه مشاجره و شکوه کردن دوری کنید. امروز سیستم عصبیتان آسیب پذیر است.


اردیبهشت:


امروز برایتان پر از لحظات مثبت است. درکل احساس بهتری خواهید داشت، خلق و خویتان خیلی خوب خواهد بود و ذهنتان تیز است. بهتر است که پروژه ها را به جای جلو انداختن به تعویق بیندازید. هرگونه مشاجره ی قانونی و حرفه ای یا آرام میشود و یا به سطح بالاتری می رود.


خرداد:


امروز ذهنتان روی یک یا دو مساله مهم تمرکز دارد. برای مدتی ممکن است که از استراحت، سرگرمی و فعالیت های اجتماعی غافل شوید. وقت مناسبی برای تمام انواع کاغذبازی مثل ثبت نام وام مسکن، انجام کارهای بیمه، ارث، بورس و دیگر کارهای اقتصادی است.


تیر:


امروز هرکسی که در برج تیر به دنیا آمده باشد، نظر دیگران را به خود جذب می کند. امروز توجه خیلی زیادی به نحوه تفکری که همکاران، رییس، همسر و یا خانواده تان نسبت به شما دارند می کنید.


مرداد:


امروز برای شما خیلی مناسب خواهد بود برایتعامل با کارمندان و مدیریت کل. شاید یک ملاقات کوتاه داشته باشید. از آنهایی که لیاقتش را دارند قدردانی کنید و از سرزنش آنهایی که برای چند هفته خیلی خوب کار نکرده اند دست بردارید. اگر یک شیر واقعی هستید، یک نمونه در کارآمدی، نظم و دقت، و سعی و کوشش و حرفه ای بودن باشید.


شهریور:


خرمگسمعرکهبدخلقموشکاف، امروز مراقب این کلمات باشید. امروز احساس خیلی خوبی خواهید داشت. اعتماد به نفس و نگرش مثبتتان قطعا شما را از دیگران متمایز می کند. وقت خارق العاده ایست تا به جزییات امروز هفته های آینده بپردازید.


مهر:


امروز برایتان الهام بخش امور اجتماعی و تفکر اگاهانه است. با این حال سعی کنید تنها درمورد چیزهایی که واقعا نگرانتان می کنند حرف بزنید. وقت خیلی خوبی برای خوردن شام کنار خانواده است. اگر وقت زیادی در محل کار صرف می کنید، یک ثانیه وقت بگذارید تا یک کارمند باارزش صحبت کنید که نیرویی قوی پشت پروژه تان است.


آبان:


باید بدانید که امروز برای مطالعه، مسافرت های کوتاه، کسب اطلاعات و کار با متون و اعداد روز خوبی است. همچنین روز خوبی است تا کاغذها را امضا کنید و مکالمات مهم را به اتمام برسانید. می توانید با امنیت چندین قرار ملاقات ترتیب بدهید. از پس هرکاری برمیآیید و حتی لحظه ای رابه هدر نخواهید داد.


آذر:


حتی اگر خیلی موفق و مرفه باشید، باز هم چک کردن کیف پول و حساب بانکی چیزی از شما کم نخواهد کرد. بااین حال، اگر به سختی می توانید به اهدافتان برسید، به توصیه طالعتان خیلی گوش بدهید.


دی:


امروز احتمالا ذهنتان باسرعت صدها کیلومتر در ساعت کار می کند و انتقاد از خودتان ممکن است که به سطح خیلی مزحکی برسد. تا وقتی که همه اتفاقات اخیر را مرتب نکنید و خودتان را برای تمام اشتباهاتتان سرزنش نکنید استراحت نخواهید کرد.


بهمن:


امروز برای شما کاملا برای این مناسب است که به فایل های جامانده بپردازید، رویدادهای اسرارآمیز را حل کنید یا به اتفاقات گذشته رسیدگی کنید.احتمال وجود یک مسافرت کاری یا یک قرار خصوصی وجود دارد. شاید خودتان را در کتابخانه، میان آرشیوها یا موزه برای اهداف کاری بیابید. شاید هم یک حق ورود به یک تشکیلات ویژه با امکان دسترسی محدود، (زندان یا بیمارستان) بدست آورید.


اسفند:


امروز باید تمام تماس های مفید را حفظ کنید. در آینده ممکن است کهمتخصصان و افراد باتجربه بیش از یک بار بتوانند که به شما کمک کنند. این ها افرادی هستند که می توانند به شما درس هایی درباره پگونگی روی پای خود ایستادن و محکم بودن بدهند.


منبع:zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد