اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز یکشنبه 31 فروردین 93

فال روز یکشنبه 31 فروردین 93،فال روزانه،فال امروز من،فال امروز من چیست،فال ایام هفته،فال روزتولد،فال ماه تولد،فال روز یکشنبه 31 فروردین 93

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه ،فال روز یکشنبه 31 فروردین 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


فروردین:


امروز مخصوص استراحت است. نباید ذهناتن را از ایده های جدید پر کنید و سرعت آن را بالا ببرید. درگیر کاری شوید که دوست دارید و وقتتان را با افرادی که می شناسید بگذرانید. آنهایی که ورزش می کنند و از تفریحات پر حرکت و فعال لذت می برند باید به فکر عوض کردن آن با کاری عملی تر و باپرستیژتر باشند.


اردیبهشت:


استراتژی کلی شما باید به روز شود. سعی کنید هرچه سریع تر این ایده را عملی کنید. امور خانگی و روابط زناشویی به توجی بسیار زیادی از جانب شما نیاز دارند.این احتمال وجود دارد که همسرتان چیزی بخاهد یا اینکه ادعایی داشت باشد


خرداد:


امروز برای مسافرت های کوتاه، بازی با بچه ها و روابط آزاد مناسب است. هنگام تعامل با جنس مخالف، باید خیلی مراقب باشید و خودتان را تحت کنترل داشته باشید. تلاشتان برای سوق دادن روابطتان به یک مسیر جدی ممکن است شکست بخورد.


تیر:


امروز حساسیت بیش از حد مناسب نخواهد بود. باید روی تلاش هایتان برای بهبود خلق و خوی خود و دیگران بیشتر کار کنید. شاید بازی با بچه یا به یاد آوردن دوران بچگیتان مفید باشد. امروز خریدهای بزرگ مناسب نخواهد بود.


مرداد:


امروز می توانید به عادت های نیمه هوشیارتان کمی آزادی بدهید. بعضی از آنها از زمان کودکی شکل گرفته اند و به نظر می رسد که قادر به رها کردن آنها نیستید. از شانستان برای رفتار کردن با آزادی و استقلال استفتاده کنید.


شهریور:


خنثی بودن امروز به شما اجازه می دهد که کمی استراحت کنید و ایده ی تغییرات مثبت آسایش بدست آورید. نباید برگذار کننده هیچ رخداد جمعی باشید. ممکن است در نهایت چنین موقعیتی پیش بیاید ولی نمی توانید در منزلتان سروصدای جمعیت را تحمل کنید.


مهر:


شانس خوبی برای استراحت نصیبتان شده است، آنرا از دست ندهید. می توانید ادامه دهید و در هرنوع سرگرمی، لذت رمانتیک و پخت و پز برای سرگرمی شرکت کنید. شانس این را دارید که روابط متزلزل را دوباره به حالت شکوه گذشته شان برسانید.


آبان:


امروز در تلاش باشید که ازدواج خود را تقویت کنید یا با یک شریک روابطتان را محکم تر کنید. هیچ گونه تلاش و پولی را در این راه ذخیره نکنید. نتایجی که بدست می آید ارزش آنرا دارد. از طرفی ستارگان توصیه خوبی برای شما دارند: شما در حال از داستن موقعیت رهبری در روابطتان هستید.


آذر:


بسیاری از شما از بودن در میان رخدادها و حضور یافتن در جمع لذت می برید. خوشبختانه، امروز هیچ کس شما را از آن منع نمی کند. از این فرصت استفاده کنید تا توجه دیگران را جلب کنید. حتی اگر احساس خیلی خوبی ندارید، با دنیای اطراف در تماس باشید.


دی:


امروز وسوسه های احساسی حتی سردترین شما را هم به زانو در می آورد. اگر عاشق شده اید،در خطر این هستید که برای مدتی طولانی خودتان را در این رابطه گم کنید. اگر هنوز عشقتان را پیدا نکرده اید، این احتمال وجود دارد که امروز اولین نشانه های آنرا ببینید یا بشنوید.


بهمن:


امروز طبیعت هنرمند، گرمای روح و تواناییتان برای لذت بردن از زندگی اهمیت ویژه ای پیدا می کنند. اگر این ویژگی ها را ندارید باید از دیگران یاد بگیرید، مثلا از والدین یا فرزندتان. وقت خوبی برای جشن ودیگر برنامه های صحنه ای است.


اسفند:


زندگی کم کم در حال رساندن شما به شرایط آرام است. اگر هنوز مانده تا علایم تغییرات را ببینید، صدایدرونیتان درباره آن خبرتان می کند. می توانید برنامه های جدیدی راجع ب مسافرت، خرید یا پول درآوردن بریزید. روابطتان با خانواده نیز در حال تغییر کردن است.



منبع:zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد