اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس تنهایی اردیبهشت 93


اس ام اس تنهایی،اس ام اس تنهایی 93،اس ام اس تنهایی 1393،اس ام اس تنهایی اردیبهشت 93،اس ام اس تنهایی اردیبهشت 1393،پیامک تنهایی،پیامک تنهایی 93،پیامک تنهایی 1393،پیامک تنهایی اردیبهشت 93،پیامک تنهایی اردیبهشت 1393

صدای قوطی خالی کنسرو تنها دارایی جوی آب است و سکوت تنها دارایی حنجره من !
.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.
گفت بنویس میمانم
نوشتم میروم
این غلط املایی مرا ویران کرد و حالا باید روزی ۱۰۰مرتبه از روی تنهایی بنویسم !
.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.
تنهایی شاخه ی درختی ست پشت پنجره ام ، گاهی لباس برگ میپوشد گاهی لباس برف ! اما همیشه هست …


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.
تنهایی یعنی بطری آب توی یخچال رو سر بکشی …
.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.
دکتر پای نسخه ام بنویس “ممنوع ملاقات”
بگذار تنهاییم دلیل پزشکی داشته باشد ...

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

به پندار تو : جهانم زیباست ، جامه ام دیباست ، دیده ام بیناست ، زبانم گویاست ، قفسم هم طلاست ، به این ارزد که دلم تنهاست

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزار دهنده ای است تنها خوشبخت بودن ، در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است . (دکتر علی شریعتی)

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

تو برو پیچک من ، فکر تنهایی این قلب مرا هیچ مکن ، رو پیشانی من چیزی نیست ، غیر یک قصه پر از بی کسی و تنهایی

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

وسعت درد فقط سهم من است ، باز هم قسمت غم ها شده ام ، دگر آیینه ز من با خبر است ، که اسیر شب یلدا شده ام ، من که بی تاب شقایق بودم ، همدم سردی یخ ها شده ام ، کاش چشمان مرا خاک کنید ، تا نبینم که چه تنها شده ام

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

این روزها که می گذرد
یک ترانه تلخ
قصه ی تنهایی های مرا می سراید
سمفونی گوش خراشی است
روزهاست پنبه دگر فایده ندارد
......باید باور کنم
تنهایم

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

چرا غم ها نمی دانند که من غمگین ترین غمگین شهرم ، بیا هی دوست با من باش که من تنهاترین تنهای شهرم

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

منم تنهاترین تنهای تنها

اسمتو می نویسم روی شن ها

باد میاد اسمتو پاک میکنه

کارم شده در این صحرای غمها

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

نکنه خدا نکرده سفر بهت بسازه ، عوض کنه هواتو آب و هوای تازه ، نکنه خدا نکرده یادت نمونه اشکام ، یادت بره چه خستم یادت بره چه تنهام

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

من به تنهایی یک چلچله در کنج قفس ، بند ، بندم همه در حسرت یک پرواز است ، من به پرواز نمی اندیشم ، به تو می اندیشم ، که زیباتر از اندیشه یک پرواز است

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

برو ولی اینو بدون هر جا باشی دوست دارم ، هنوز برای دیدنت رو رویاهام پا میزارم ، دل منو شکستی وقتی تنهام گذاشتی ، کاش می دونستم که تو هیچوقت دوسم نداشتی

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

در آن لحظه که به شدت احساس تنهایی میکنی ، مطمئن باش که یکی برای دیدنت لحظه شماری میکنه

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

سالها بگذشته از میلاد من

کی یکی مردانه باشد یاد من

منو یک تنهایی و یک شمع روشن

خدایا نکند باد بیاید

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

هیچگاه عشق به همدم را پاینده مپندار و از روزی که دل می بندی این نیرو را نیز در خویش بیافرین که اگر تنهایت گذاشت نشکنی و اگر شکستی باز هم نا امید نشو ، چرا که آرام جان دیگری در راه است . (ارد بزرگ)

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

خدایا عاصی و خسته به درگاه تو رو کردم

نماز عشق را آخر به خون دل وضو کردم

دلم دیگر به جان آمد در این شبهای تنهایی

بیا بشنو تو فریادی که پنهان در گلو کردم

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

در تمام عمرم جز تنهایی و تفکر و غم و عشق ، سرگرمی ای نداشته ام !

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

پناهم می دهی امشب ؟ میان آب و گل رقصان ، میان خار و گل خندان در آن آغوش نورانی ، پناهم می دهی امشب ؟ دل و دین در کف یغما و من تنها در این هنگام روحانی ، پناهم می دهی امشب

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

چه کسی می داند که تو در پیله ی تنهایی خود تنهایی ؟ چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی ؟ پیله ات را بگشا تو به اندازه ی یک پروانه زیبایی

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

تحمل تنهایی از گدایی دوست داشتن آسانتر است ، تحمل اندوه از گدایی همه ی شادی ها آسانتر است

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

در این دنیا که حتی ابر ، نمی گرید به حال ما ، همه از من گریزانند ، تو هم بگذر از این تنها

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

خداوندا تو تنهای منم تنهای تنها ، تو یکتایی و بی همتا ولی من نه یکتایم نه بی همتا ، فقط تنهای تنهایم و محتاج نگاه تو

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

اگه با تنهایی و غم تموم بشه عمرم

بدون که تو رو فراموش نمیکنم عمرا

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

زندگی چون قفس است ، قفسی تنگ پر از تنهایی ، و چه خوب است دم غفلت آن زندان بان ، و سپس بال و پر عشق گشودن ، بعد از آن هم پرواز

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

اگه یه وقت تنها شدی اینو بدون که خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

زر اس ام اس

تنهایی دردناک است ، اما در سکوت و تنهایی است که همه چیز شکل میگیرد و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

تمام جاده های جهان را به جستجوی نگاه تو آمده ام ، پیاده ، این تو و این پینه های پای من ، حالا بگو در این تراکم تنهایی ، مهمان بی چراغ نمی خواهی??

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

همه ی خودم را مال تو کرده ام

چقدر دنیای تو بزرگ است

هنوز از تنهایی سخن می گویی

چقدر کم هستم!

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

با تو بودن قصه شیرینی است به وسعت تلخی تنهایی و داشتن تو فانوسی به روشنایی هر چه تاریکی

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

من به تنهایی این دل مشکوکم !

یا دلکم دل نیست ٬ یا آن که در دل است ٬ اهل دل نیست

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

برایم زندان ساختی با این بی وفایی

خسته ام از این زندان از این تنهایی

حسرت به دل ماندم که روزی بیاید

که دهد مرا از این زندان رهایی

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

ZARsms.net

بهشت نیز در تنهایی دیدنی نیست . دانته

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

همواره تنهایی ، توانایی به بار می آورد . ارد بزرگ

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

تنهایی یعنی اینکه وقتی برات اس ام اس میاد ، مطمئن باشی که از طرفه ایرانسله !

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

منو یک تنهایی و یک شمع روشن ... خدایا نکند باد بیاید . . .

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

شبا فکر و خیال تو چرا خوابم نمی گیره

نه تنها لحظه هام حتی تموم خونه دلگیره

حالا که شب به شب رفت و توام تنهایی سر کردی

توی تنهایی می پوسم نمی ذارم که برگردی

.
اس ام اس تنهایی 1393

پیامک تنهایی 1393

.

دعا کن دلم بوی باران بگیرد

و این درد جانسوز درمان بگیرد

دعا کن دلم رنگ آیینه گردد

و تنهایی از عشق پایان بگیرد



منبع:zarsms.net


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد