اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس غمگین 1393

اس ام اس غمگین 1393،اس ام اس غمگین 93،اس ام اس غمگین جدید،اس ام اس غمگین جدید 93   ،اس ام اس غمگین جدید 1393،پیامک غمگین 93،پیامک غمگین 1393،پیامک غمگین جدید،اس غمگین 93،اس غمگین 1393،اس ام اس غمگین اردیبهشت 93،اس ام اس غمگین اردیبهشت 1393


در وصف حالم همین سه کلمه کافیست 

لبخندم درد می کند !

.

اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳

اس ام اس غمگین ۹۳

.

دردنوشته و دل نوشته ها

نام مستعار تمام زخم های من است !

.

اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳

اس ام اس غمگین ۹۳

.

چشم که گذاشتم برو و هروقت خواستی برگرد

من تا بی نهایت شمردن را بلدم !



بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

.

اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳

اس ام اس غمگین ۹۳

.

همه دل می بندند

تو از من چشم !

.

اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳

اس ام اس غمگین ۹۳

.

رفتگر هم با نفرت نگاهم می کند

انگار ریختن برگ ها هم تقصیر من است !

.

اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳

اس ام اس غمگین ۹۳

.

خودم را بردم به ایستگاه قطار

دورترین بلیت را خریدم و تا آخرین لحظه ماندم

و برایش دست تکان دادم !

.

اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳

اس ام اس غمگین ۹۳

.

بغضمو وقت جدایی هی نگه داشتم به سختی

حتی واسه دلخوشیم هم دست تکون ندادی رفتی

.

zarsms.net

.

تنم لرزید وقتی لبخند غریبه

سردی نگاهش را آب کرد …

.

اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳

اس ام اس غمگین ۹۳

.

کاش خوابت کمی مرا میدید !

.

اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳

اس ام اس غمگین ۹۳

.

محال است کسی مرا ببیند و سراغی از تو نگیرد

بس که چشم هایم لبریز از تو هستند !

.

اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳

اس ام اس غمگین ۹۳

.

بعضی درد دل ها گوش نمی خواهد

گوشه ی آغوش می خواهد !

.

اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳

اس ام اس غمگین ۹۳

.

در زندگی من اتفاق هایی همیشه می افتند

حتی وقتی دستشان را می گیرم

دلت برای من نسوزد

من عادت کرده ام که همیشه دستی چوب لای چرخ آرزوهایم بگذارد !

.

اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳

اس ام اس غمگین ۹۳

.

خسته ام از دلداری های مجازی

دلم شانه های حقیقی می خواهد !

.

اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳

اس ام اس غمگین ۹۳

.

این جاهای خالی که نبودنت را به رخم می کشند

چه می دانند که من فرهادت شده ام

با تمام زنانگی ام و چه شب ها که خواب شیرینت را نمی بینم ؟

.

اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳

اس ام اس غمگین ۹۳

.

یکی ازم پرسید منبع نوشته هات کجاس ؟

فکر می کنی گفتم بی اس ام اس ؟ نه …

گفتم زیاد دور نیس … بغضم !

.

اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳

اس ام اس غمگین ۹۳

.

به سادگی رفت و به سادگی بخشیدم

حالا مانده ام چگونه بدون او به سادگی زندگی کنم !

.

اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۳

اس ام اس غمگین ۹۳

.

من هنوز ندیدم کسی رفتن بلد باشد و بماند !

.

zarsms.net

.

چمدانت را که می بستی

مرگ ایستاده بود و نفس هایم را می شمرد



منبع:zarsms.net



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد