اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس تبریک روز تولد 93

اس ام اس تبریک روز تولد 93،اس ام اس تبریک روز تولد،اس ام اس تبریک روز تولد 1393،اس ام اس تبریک روز تولد جدید،اس ام اس تبریک روز تولد جدید 93،اس ام اس تبریک روز تولد 2014،اس ام اس تبریک روز تولد همسر،اس ام اس تبریک روز تولد شوهر،اس تبریک روز تولد،




امروز برایت زیبا ترین گل های دنیا را خواهم آورد

هرچند تو مهربان تر از همه آن هایی

امروز تولد تو تولد همه خوبی هاست

تولدت مبارک !

.

.

اس ام اس تبریک روز تولد

     اس ام اس تبریک روز تولد 93

.

.

رسیده روز تولد تو که باز برات هدیه بگیرم

واسه من اینم یه جور بهونه ست بگم که چقدر برات میمیرم

روز آغاز زیستن مبارک

.

.

اس ام اس تبریک روز تولد

     اس ام اس تبریک روز تولد 93

.

.

هر روز برات رویایی باشد دردست نه دوردست ،

عشقی باشد دردل نه درسر و دلیلی باشد برای زندگی نه روزمرگی . . .

تولدت مبارک


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب
  

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد

آن را به تو تقدیم میکنم

تولدت مبارک

.

.

اس ام اس تبریک روز تولد

     اس ام اس تبریک روز تولد 93

.

.

روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط

در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .

عزیزم تولدت مبارک . . .

.

.

اس ام اس تبریک روز تولد

     اس ام اس تبریک روز تولد 93

.

.

هر روز برات رویایی باشد دردست نه دور دست عشقی باشد

دردل نه درسر و دلیلی باشد

برای زندگی نه روزمره گی تولدت مبارک

.

.

اس ام اس تبریک روز تولد

     اس ام اس تبریک روز تولد 93

.

.

میلاد یکی کودک شکفتن گلی را ماند…

چیزی شگفت به زندگی آغاز می کند با شادی و اندکی درد……

.

.

اس ام اس تبریک روز تولد

     اس ام اس تبریک روز تولد 93

.

.

تولد یعنی دوستت دارم از ته قلب با تمام وجود از ته احساس

.

.

اس ام اس تبریک روز تولد

     اس ام اس تبریک روز تولد 93

.

.

زیباترین گل ها را برای زیبایی زندگیت و کوتاهی عمرشان را برای غم هایت آرزو مندم

تولدت مبارک

.

.

اس ام اس تبریک روز تولد

     اس ام اس تبریک روز تولد 93

.

.

حقارت واژه ها را وقتی دیدم که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند

به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم . تولدت مبارک عزیزم . . .

.

.

اس ام اس تبریک روز تولد

     اس ام اس تبریک روز تولد 93

.

.

پرستوی خیال من

تاریخ میلادتو بهاران من است

وبهترین بهانه برای بودنم

پیشاپیش جشن میلادت مبارک

.

.

اس ام اس تبریک روز تولد

     اس ام اس تبریک روز تولد 93

.

.

میلاد تو رو به تک تک گل های دنیا تبریک می گم ولی می دونم همشون حسودیشون میشه ,

اخه تو تنها گل باغچه قلب منی….

.

.

اس ام اس تبریک روز تولد

     اس ام اس تبریک روز تولد 93

.

.

زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست

قشنگترین لحظه ، لحظه روییدن توست . . .

سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک یگویم !

.

.

اس ام اس تبریک روز تولد

     اس ام اس تبریک روز تولد 93

.

.

امید سالهای از دست رفته ام ، امید روزهای بی کسی ام ،

تولدت هر سال بی تو آغازی است برای عاشق تر ماندنم ؛

بی تو اما در دلم با تو بودن را جشن میگیرم و ساده میگویم حس بودن دوباره ات مبارک !

.

.

اس ام اس تبریک روز تولد

     اس ام اس تبریک روز تولد 93

.

.

میلادت ای دوست مبارک باشد / پیوسته دلت شاد سعادت باشد

هر سبزۀ سبز رنگ بهارت باشد / راهـت سپید راه عــدالـت باشد

چـــشـــم شــادی نگارت باشد / ایــــــزد پـشـت و پـناهت باشد

میلادت ای دوست مبارک باشد / دلـشاد ازین اهل جماعت باشد . . .

.

.

اس ام اس تبریک روز تولد

     اس ام اس تبریک روز تولد 93

.

.

یک تکه بلور از جنس حضور / یک یاس سپید از رنگ امید

با هرچی وفاست از سوی خدا / همه تقدیم تو باد

عزیزم امروز قشنگ ترین روز زندگیمه

تولدت مبارک

.

.

اس ام اس تبریک روز تولد

     اس ام اس تبریک روز تولد 93

.

.

قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست

خوش آهنگ عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست …

تولدت مبارک . . . دوستت دارم

.

.

اس ام اس تبریک روز تولد

     اس ام اس تبریک روز تولد 93

.

.

عزیزم روز تولدت را با آسمانی پر از ستاره های چشمک زن

با دشتی پر از شقایق ها و با آرزوی موفقیت برای تو

به تو تبریک میگویم . . .

گل من تولدت مبارک

.

.

اس ام اس تبریک روز تولد

     اس ام اس تبریک روز تولد 93

.

.

حقارت واژه ها را وقتی دیدم که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند

به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم . تولدت مبارک عزیزم . . .

.

.

اس ام اس تبریک روز تولد

     اس ام اس تبریک روز تولد 93

.

.

روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط

در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .

عزیزم تولدت مبارک . . .

.

.

اس ام اس تبریک روز تولد

     اس ام اس تبریک روز تولد 93

.

.

تو پرستوی امیدی مگر از من تو جه دیدی

غربت من و که دیدی از کنارم پر کشیدی !؟

با تمام بی وفائیت میگم تولدت مبارک

دوستت دارم …



منبع:zarsms.net

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد