اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس جدید 93

اس ام اس جدید 93,اس ام اس جدید,اس ام اس جدید 92,اس ام اس های جدید 93,اس ام اس 93,اس ام اس جدید 1393,اس ام اس 1393,اس ام اس های جدید 1393,اس ام اس های جدید سال 93,اس ام اس



ما یه بار گازمون قطع بود

مجبور شدیم سماور رو عصبانی کنیم

که جوش بیاره ، بعد چایی خوردیم !

.

.

اس ام اس جدید 93

.

.

خدایا دلم که برایت تنگ می شود با آنکه می دانم همه جا هستی

 اما به آسمان نگاه می کنم چرا که آسمان سه نشانه از تو دارد :

بی انتهاست ، بی دریغ است و چون یک دست مهربان همیشه بالای سرماست !

.

.

اس ام اس جدید 93

.

.

ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﺍ …. ﻧﮕﺬﺍﺭ ” ﺩﻟﺘﻨﮕﺶ ﺑﺎﺷﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺣﺘﯽ ﺩﺭ ﺧﯿﺎﻟﺶ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺘﻢ

.

.

اس ام اس جدید 93

.

.

محبت کردن به بعضیا مثه نشودن دادن پارچه ی قرمز به گاوه، وحشی ترشون میکنه


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

 

 

.

.

اس ام اس جدید 93

.

.

روزگاری عشق حرف سال بود هر دلی دارای شور و حال بود 

روزهای کودکی یادش به خیر آفتابی در تمام سال بود

.

.

اس ام اس جدید 93

.

.

شما هم تو مقطع ابتدایی مثل من برنامه هفتگی و اینا حالیتون نبود و تمام

کتاب و دفترهاتونو هر روز با خودتون میبردید مدرسه یا فقط من اینجوری بودم ؟

.

.

اس ام اس جدید 93

.

.

به آمدنت که دیگر هیچ امیدی نیست ، فقط … “من” را پس بفرست !

.

.

اس ام اس جدید 93

.

.

امروز پشه هه اومد ازم خدافظی کرد گفت :

حلالمون کن هوا سرد شده داریم میریم از اینجا !

.

.

اس ام اس جدید 93

.

.

من اگه انقدی پولدار شم که پول دیه یه نفرُ بتونم تقبل کنم

اولین نفری که بگه پول خوشبختی نمیاره رو می‌کشم دیه شو میدم

نظرات 5 + ارسال نظر
mina 1393/07/02 ساعت 22:46

zahra 1392/12/20 ساعت 22:04

شنه 1392/12/09 ساعت 08:25

یلدا 1392/09/25 ساعت 17:52

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد