اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

جمله کوتاه رمانتیک


جمله کوتاه رمانتیک


.

صبح یعنی مست صدای تو

ظهر یعنی انتظار تو

عصر یعنی دلتنگم برای تو

شب یعنی یاد تو

و تو یعنی تمام لحظه های من

.


جمله کوتاه رمانتیک


.

باز میگردی ! این را در اخرین نگاه نکرده ات به من قول دادی

.


جمله کوتاه رمانتیک


.

پیوسته دلم دم به هوای تو زند

جان در تن من نفس برای تو زند

گر بر سر خاک من گیاهی روید

هر برگی از آن بوی وفای تو زند

.


جمله کوتاه رمانتیک


.

دلم در حلقه غمها نشسته

زبانم بسته و سازم شکسته

وجودم پر ز شعر عاشقانست 

تورا می خواهم و این ها بهانست



برای خواندن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید  

.


جمله کوتاه رمانتیک


.

واژه ها قد نمیدهند

ارتفاع دلتنگیم را

من فقط سایه ی نبودنت را

برروی سقف اتاقم به نظاره نشسته ام

.


جمله کوتاه رمانتیک


.

ین روزهــــایم به تظاهر می گذرد

تظاهر به بی تفاوتی،

تظاهر به بی خیـــــالی،

به شادی،

به اینکه دیگــــر هیچ چیز مهم نیست

اما

چه سخت می کاهد از جانم این "نمایش

.


جمله کوتاه رمانتیک


. 

ایــن روزهـــــا

هــر چــه مــی دوم ، نمی رسم ..

نکنــــد " کـلــاغ آخــر قــصـه هــا " شده ام !


 برای حمایت از ما آدرس روبرو را به خاطر بسپارید GEMSMS.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد